Site icon IAS

משלחת של משרד התיירות יצאה לארה"ב להתנעת מערך השיווק

מנהטן שבניו יורק, . צילום Depositphotos

לקראת פתיחת השמיים לתיירים, יצאה משלחת מקצועית של משרד התיירות להתנעת מערך השיווק  של המשרד בצפון אמריקה, לאחר למעלה מ-20 חודשים של שיתוק בתנועת התיירות הנכנסת. הצוות המקצועי בראשות המנכ"ל אמיר הלוי ביצע היערכות לקראת פתיחת השמים וסדנאות עבודה עם צוותים של נציגויות המשרד בארה"ב.

הסיור כלל מפגשים עם חברות תעופה הפעילות בארה"ב ובהן הנהלת אל-על בניו יורק ודלתא באטלנטה, מפגש עם סיטונאי תיירות ממגזרים שונים, אנשי דת, תקשורת ויח"צ, ויועצים אסטרטגיים.

מנהל השיווק במשרד התיירות בוחן בימים אלה את אסטרטגיית היציאה מהמשבר, כשהמטרה היא להאיץ תהליכי התנעת תיירות נכנסת, תחילה דרך הקהל היהודי והנוצרי, המהווה  את העוגן של קהל היעד המסורתי שברובו מאורגן, ובמקביל להתחיל להתניע את הפעילות השיווקית בקרב הקהל הכללי שנוסע באופן עצמאי (FIT).

כזכור, שנת 2019 הייתה שנת שיא בתיירות הנכנסת עם מעל ל-4.5 מיליון תיירים, כאשר שנת 2020 נפתחה בקצב של מעל 5 מיליון תיירים בשנה.

השוק האמריקאי הוא השוק הגדול והמשמעותי ביותר ובשנים האחרונות, תנועת התיירים מארה"ב כמעט והכפילה את עצמה לרמה של מעל מיליון תיירים לאחר שינוי אסטרטגי בקמפיינים ויצירת שת"פ עם חברות תעופה וסוכנויות דיגיטליות גדולות לשיווק, דוגמת אקספדיה, וירטואזו ועוד, ופתיחת קווים חדשים עם תמרוץ והסכמי שיווק עם חברות התעופה ובהן אל-על, יונייטד, דלתא ואמריקן איירליינס ליעדים חדשים ובהם שיקאגו, לאס וגאס, מיאמי, וושינגטון די סי וסן פרנסיסקו.

למשרד התיירות צוות מקצועי בצפון אמריקה, הפועל מניו-יורק, לוס אנג'לס, אטלנטה, שיקגו וטורונטו, שפעל  לאורך  כל תקופת המשבר במטרה לשמר את ערוצי השיווק מול תעשיית התיירות האמריקאית במגוון פעילויות הן במרחב הווירטואלי והן פנים מול פנים, וממשיכים עכשיו להגביר פעילות כדי להתניע במלוא המרץ את התיירות הנכנסת לישראל, כאשר המפגש נועד לבצע הערכות לחזרת התיירים לישראל.

אמיר הלוי, מנכ"ל המשרד: "השוק האמריקני הינו שוק המקור הגדול והמרכזי ויש לנו צוות מצוין שהוביל אותנו לשיאים וידע לצאת מהמשבר ולהיערך לקראת החזרת התיירות בחודשים הקרובים. ביחד עם המשנה החדש למנכ"ל, מר קובי ברדה, המגיע מתחום התמחות אקדמית של השוק האמריקאי בכלל והשוק האוונגליסטי בפרט, והצוות המקצועי של המשרד, בחנו שיתופי פעולה אסטרטגיים ובכלל זה עם סיטונאי תיירות דתית וכללית, גורמים מה-NFL ומליגת ה-NBA ועם ידוענים מתחומים שונים. אנו מאמינים כי בפגישות עם חברות התעופה למדנו כי הן מבינות את הפוטנציאל לשוק הישראלי ובכוונתן לחדש את הקווים הקיימים, להוסיף קווים חדשים ולהגדיל את קיבולת המושבים בטיסות מארה"ב".

Exit mobile version