Site icon IAS

משכורות בכירי אל על, מדיווח בבורסה

מטוס דרימליינר של אל על מתקבל בנתב"ג. צילום עוזי בכר

חברת אל על דיווחה לבורסה, ביום שלישי ה-14 ליוני 2022, על זימון אסיפה מיוחדת לבעלי המניות לתאריך ה-19 ליולי 2022, שתתקיים במשרדי החברה בנתב"ג, כאשר על הפרק אישור העסקתם של המנכ"לית הנכנסת דינה גננסיה בן טל ויו"ר  הדירקטוריון עמיקם בן צבי.

מהנתונים המצורפים להודעה עולה כי בהסכם ההעסקה, שהחל ב-19 במאי 2022 המנכ"לית הנכנסת דינה גננסיה בן טל תשתכר 120,000 ₪ (ברוטו), כאשר תבוצע הפחתה של 20% משכר הבסיס החודשי בהתאם להחלטת הדירקטוריון, מיום 9 במרץ 2020 , בדבר הפחתת שכר הבסיס החודשי של המנכ"ל ב – 20% ,עד למועד שבו דירקטוריון החברה יחליט לבטל את כלל הפחתות השכר. בנוסף, המנכ"לית תהא זכאית למענק שנתי בשיעור של 2% מהרווח השנתי (לפני מס) של החברה (לאחר הפרשה למענקים), כפי שיופיע בדוחות הכספיים השנתיים המאוחדים והמבוקרים של החברה, ולא יותר מסך של 3 מיליון ₪.

עוד עולה מהכתוב כי על־פי מדיניות התגמול, בשנה בה לא הייתה חלוקת מענקים מכל סיבה שהיא (לרבות במקרה שלא התקיימו תנאי הסף לחלוקת מענק בהתאם לקבוע במדיניות התגמול (" תנאי הסף ") , יהיו ועדת הביקורת ותגמול ודירקטוריון החברה רשאים להחליט, על פי שיקול דעתם, על תשלום מענק מיוחד למנכ"לית בסכום שלא יעלה על סך השווה ל – 3 חודשי שכר בסיס בלבד (כפי שהיה בשנה בגינה מוענק המענק המיוחד) . ועדת הביקורת ותגמול ודירקטוריון החברה רשאים להחליט על תשלום מענק מיוחד למנכ"לית גם בשנה בה התקיימו תנאי הסף ובלבד שסך המענקים, המענק השנתי והמענק המיוחד לא יעלו על סך של 3 מיליון ש"ח.

במקביל המנכ"לית, תהא זכאית לכל ההטבות הסוציאליות ול-22 ימי חופשה בשנה. אם תשלים דינה גננסיה בן טל 3 שנים בתפקיד, היא תהיה זכאית להטבות בקבלת כרטיסי טיסה גם לאחר פרישתה.

דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על. צילום רונן דבש

לעומתה, עמיקם בן צבי יו"ר חברת אל על צפוי להשתכר, עבור 70% משרה , משכורת חודשית של 50,500 ₪ הצמודה לעליה במדד, שתתעדכן אחת לשנה בחודש ינואר בהתאם לשיעור עליית המדד בשנה החולפת. המשכורת תשולם למר בן צבי רטרואקטיבית החל מיום ה- 5 באוקטובר 2021 (בניכוי גמול הדירקטורים ששולם לו בגין תקופה זו) . המשכורת של מר בן צבי אינה עולה על 90% משכר הבסיס החודשי המוצע של המנכ"לית המכהנת בהתחשב בהיקף משרה של 70% . כמו כן , מר בן צבי יהא זכאי להפרשות לביטוח מנהלים וקרן השתלמות. בנוסף, רכב מנהלים בשווי של עד 400,000 ₪ , מענק שנתי והטבות בכרטיסי טיסה ברגע שישלים 3 שנות כהונה.

Exit mobile version