Site icon IAS

מרכוס הגנברוך התמנה למנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל

מרקוס הגנברוך (Marcus Hagenbruch) המנכ"ל החדש של קבוצת לופטהנזה בישראל. צילום שוש להב

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (ג' 15.3) במלון Ink בתל אביב, הוכרז כי מרקוס הגנברוך (Marcus Hagenbruch) יחליף את עופר קיש, כמנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל. האירוע המרגש נערך בנוכחות פיטר פולם – המנהל האזורי ובוריס אגורסקי – דובר אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, ואורחים מכובדים נוספים. עופר קיש כיהן בתפקיד במשך חמש שנים וימשיך בתפקיד חדש בישראל מחוץ לקבוצת לופטהנזה. קיש מסיים את הקריירה המאוד מצליחה שלו בלופטהנזה, בה שימש בתפקידי ניהול ומפתח שונים במכירות ברחבי אירופה וישראל ב-32 השנים האחרונות.

מרקוס הגנברוך (35), שנולד בעיר קטנה ליד קלן בגרמניה ולמד מינהל עסקים, מביא שפע של ידע לתפקידו החדש, מניסיון רב השנים שלו בתחום התעופה. הוא עבד במגוון תפקידים בלופטהנזה, ביניהם: ניהול הכנסות ומכירות, שם צבר 4 שנות ניסיון כמנהל אזורי וכראש מחלקת פיתוח עסקי ומכירות עבור רוסיה, חבר העמים וישראל, ובתפקיד אחרון זה היה מוצב במוסקבה. ב- 8 החודשים האחרונים ולפני תפקידו החדש בתל אביב, הוא היה חלק מהצוות הניהולי במינכן, אשר עקב אחר הביצועים הגלובליים של לופטהנזה. המנכ"ל החדש היה מאד נרגש, ובדבריו ציין שמהיכרותו את השוק הישראלי, הוא מודע לגודל האתגר, והתוודה שהתאהב בישראל ממבט ראשון…

מימין: מרקוס הגנבורך – המנכ"ל החדש; עופר קיש – המנכ"ל היוצא; פיטר פולם – המנהל האזורי; בוריס אוגורסקי – דובר אירופה, אפריקה והמזרח התיכון. צילום שוש להב

29 טיסות נוספות לתל אביב בלוח טיסות הקיץ של הקבוצה

החל מלוח טיסות הקיץ הקרוב, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה: לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס ובריסל איירליינס, יגדילו משמעותית את ההיצע ותדירות הטיסות שלהן מ-44 טיסות שבועיות ל-73 טיסות שבועיות. כל חברות הקבוצה יגדילו את כמות טיסותיהן, במיוחד אוסטריאן איירליינס לווינה ובריסל איירליינס לבריסל. עם לוח טיסות מורחב זה, קבוצת לופטהנזה מתקרבת לכמות הטיסות שהפעילה טרום המגיפה. בהשוואה לאביב וקיץ 2021, קבוצת לופטהנזה צופה גידול של כשלושים אחוזים בכמות ההזמנות.

שישה מכל עשרה נוסעים מישראל ממשיכים בטיסות המשך מנמלי הבית של הקבוצה בפרנקפורט, מינכן, ציריך, וינה ובריסל, ועושים שימוש ברשת הטיסות הרחבה שמציעה הקבוצה. היצע זה נותן מענה מקסימלי למגזר התיירות והפנאי, בנוסף למגזר העסקי. העיר רייקיאוויק, שבאירלנד, נמנית בין היעדים המבוקשים באירופה לקיץ הקרוב, והיא מוצאת עניין מיוחד בקרב הנוסעים הישראלים. ברשת הטיסות הבין יבשתיות, יעדים ברחבי אמריקה פופולריים כתמיד. יעדים חדשים של חברת הקבוצה Discover  Eurowings, כגון: לאס וגאס וטמפה פתוחים להזמנות בשילוב עם טיסות של לופטהנזה מתל אביב.

בנוסף, מדינות כמו מקסיקו, קוסטה ריקה וארגנטינה, נמצאות הקיץ בראש הרשימה. יותר ויותר לקוחות בישראל מזמינים את כרטיסי הטיסה שלהם באונליין (כ-40%) בנוסף, הביקוש למחלקות הפרימיום עולה השנה והנוסעים מחפשים יותר נוחות ושירות. יש לציין שקבוצת לופטהנזה תורמת רבות למגזר התיירות בישראל. תל אביב מדורגת באוסטריאן איירליינס בין חמשת יעדי הפנאי המובילים לתקופת האביב הקרובה.

עוגת "ברוך הבא ובהצלחה" למנכ"ל החדש. צילום שוש להב
Exit mobile version