Site icon IAS

"מרוקו מתכוננת לקבלת התיירים הישראלים"

מרקש - אחת הערים היפות והמרתקות במרוקו, הממוקמת למרגלות הרי האטלס. צילום Depositphotos

היום (יום ג') קיבל יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, דני אמיר, עדכון מעמית ממרוקו, לפיו מרוקו הודיעה כי תהליך החיסונים כנגד covid-19, יחל ב-15 לדצמבר ולכן יוכלו לקבל אליהם תיירים מכל רחבי העולם. עוד עדכנו, כי ישובו לפעילות מלאה עד לסוף חודש פברואר.

להלן תוכן ההודעה (בתרגום חופשי לעברית):

״חברים יקרים,

אנו שמחים לשתף אתכם סוף סוף בחדשות הטובות, כי מרוקו הודיעה שתהליך החיסונים כנגד covid-19, יחל ב-15 בדצמבר, ולכן נוכל לקבל אלינו עוד תיירים מכל רחבי העולם. נשוב לפעילות מלאה עד לסוף חודש פברואר.

הצוות שלנו ישמח לקבל את פניכם שוב ולהציע את השירותים הטובים ביותר שיש לנו לתת, ומעתה ואילך תוכלו להזמין קבוצות למרוקו".

מנכ"ל הלשכה יוסי פתאל מסר: "היום קיבלנו הודעה מעוררת קינאה ממש. יש לנו הרבה מאוד מה ללמוד מהמרוקאים- בעוד שבישראל טווח רחוק זה 24 שעות, במרוקו ובמדינות אחרות מתכננים ומודיעים לסוכנים את התוכנית לחודשים הבאים".

יו"ר הלשכה דני אמיר הוסיף: "מילת המפתח כאן היא תכנון קדימה. לאור ההתפתחויות האחרונות, איננו מבקשים כרגע כי המדינה תאפשר כניסת תיירים מחר בבוקר. מה שאנחנו מבקשים זה שיאושר המתווה לכניסת קבוצות תיירים ממדינות ירוקות לישראל, מתווה שמונח על שולחן משרד הבריאות מאז חודש אוגוסט! אישור המתווה באופן מיידי, יאפשר לנו לעדכן את עמיתינו מחו"ל, איתם אנו מצויים בקשר תכוף ואשר מתעניינים באופן תכוף לגבי המצב בישראל, ומעל הכל- יאפשר לנו להתכונן ולתכנן את ההזמנות ליום בו תחליט המדינה לפתוח את השמים".

אודות לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל

לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל הינה הגוף היציג בתחום התיירות הנכנסת לארץ. הלשכה הוקמה ב-1960 במטרה לפעול לפיתוח התיירות הנכנסת לישראל ומאגדת בתוכה את סוכני הנסיעות העוסקים בתיירות נכנסת לישראל.

הלשכה פועלת לקידום האינטרסים הכלליים של חבריה ומייצגת אותם מול רשויות ממשלתיות וציבוריות וגופים אחרים העוסקים בענייני תעופה, מלונאות, תחבורה ושירותים לתייר. חברים בה כיום כמאה ושלושים חברות ועמיתים.

Exit mobile version