Site icon IAS

מקבלים את שנת 2022 מגג מלון רמדה אוליביה נצרת

מלון רמדה אוליביה נצרת עוטה חג. צילום שוש להב

חגיגת זיקוקי די-נור מרהיבה כזו לא רואים לעיתים מזומנות. לאורך של כמעט חצי שעה, מחצות הלילה אמש (שישי 31.12.2021) לתוך השנה האזרחית החדשה 2022 (שבת, 1 בינואר), הוארו שמי העיר נצרת מקצה לקצה, מעשרות נקודות שילוח במרחבי העיר, ובתצוגה המיוחדת הזו צפיתי מנקודת התצפית הנהדרת על העיר העתיקה של נצרת, במרומי ה Rooftopבמלון הבוטיק היוקרתי רמדה נצרת.

מלון רמדה אוליביה הנצרתי, ניצב על כביש 75 וצופה אל העיר העתיקה של נצרת, במרחק של כ- 2 ק"מ מכנסיית סנט ג'וזף ומכנסיית הבשורה. המלון מציע שילוב של אירוח אוריינטלי יוקרתי ונוחות מודרנית. רמדה נצרת ממוקם מול נוף גלילי פתוח, במרחק הליכה קצר מהכנסיות, השווקים וסמטאות העיר העתיקה. הוא מאופין בקונספט קולינרי, תענוג צרוף של טעמים וניחוחות מהמטבח הערבי הגלילי.

מלון רמדה אוליביה נצרת עוטה חג. צילום שוש להב

במלון חדרים מסוגננים ומפנקים עם פינת תה וקפה, מיני-מקררים, טלוויזיות עם מסך שטוח, כספות וחדרי אמבטיה צמודים. בחדרים המשודרגים יש מרפסות. בסוויטות יש סלון נפרד. מזנון ארוחות בוקר חינם למתארחים בו, המוגשות במסעדה אוורירית ונינוחה. שירותי המלון כוללים בריכה מקורה, חדר כושר, ספא ומסעדה אלגנטית שמוגש בה אוכל מהמטבח האיטלקי והערבי. יש גם בר על הגג עם מקומות ישיבה במרפסת ממנה נשקפים נופיה היפים של העיר.

בגג המלון המשקיף על הנופים והאתרים הקדושים של נצרת, הוקם אמש חדר תקשורת, אליו הזמינה עיריית נצרת עיתונאים, כדי לחוות, לסקר ולשדר לעולם כולו, את ליל הסילבסטר, מעיר הבשורה, נצרת. בקומת הגג המעוצבת להפליא בסגנון אורינטלי-מרוקאי, משתרעת מרפסת בה ניתן להתרווח בפינות הישיבה הנוחות ולהנות מהתצפית הפנורמית על העיר היפה. אורחי המלון ומכובדי העיר ציפו לרגע בו נפרדים משנה אזרחית לא-קלה ומקבלים שנה שכולם מייחלים שתהיה טובה הרבה יותר מקודמתה. וזיקוקי הדי-נור שהאירו את שמי נצרת, בתצוגה מרהיבה ומרשימה במיוחד, אולי מרמזים על שנה מוארת יותר.

תצפית על חגיגת זיקוקי די-נור בנצרת בין 2021 ו- 2022. צילום שוש להב

מלון רמדה נצרת,

דרך הציונות 29, נוף הגליל

טלפון: 04-887-8888

 תצוגת זיקוקי הדי-נור בנצרת. צילום שוש להב

Exit mobile version