Site icon IAS

מסעדת Al Muntaha של קבוצת ג'ומיירה זכתה בכוכב מישלן

מסעדת אל מונטהא של קבוצת ג'ומיירה, שזכתה בכוכב מישלן. צילום באדיבות קבוצת ג'ומיירה

קבוצת ג'ומיירה זכתה לשבחים ממדריך האוכל היוקרתי מישלן, שהושק לראשונה בדובאי, הודות למסעדת אל מונטהא (Al Muntaha) הממוקמת בקומה ה-27 של המלון האייקוני, בורג' אל ערב ג'ומיירה. פירושו בערבית של אל מונטהא, הוא  'האלטימטיבי'. מסעדת  אל מונטהא זכתה בכוכב מישלן בניצוחו של השף הנודע סבריו סברלי (Saverio Sbaragli).

מנכ"ל הקבוצה, חוסה סילבה (José Silva) אמר: " המהדורה הראשונה של מדריך מישלן דובאי היא אינדיקציה מרשימה לעד כמה הסצנה הקולינרית של דובאי תוססת ועבור קבוצת ג'ומיירה זה רגע מרגש ומיוחד. זכיה של כוכב מישלן היא סימן של מצוינות לשפים, לצוותים הקולינריים ולצוותי השירות שלנו במטרה להעניק חוויות אוכל יוצאת דופן באופן קבוע, מה שיגרום לסועדים לחזור ולזכות אותנו בשבחים".

מדריך מישלן הנחשב והמוערך בעולם מדרג את המסעדות באמצעות צוות אנונימי של מבקרים ומבוסס על מכלול קריטריונים של איכות המרכיבים, אומנות הבישול, הרמוניית הטעמים, ביטוי לאישיותו של השף במטבח ועקביות לאורך זמן.

הזכייה של מסעדת אל מונטהא בכוכב מישלן מגיעה בעקבות ההכרזה האחרונה על דירוג Gault&Millau UAE 2022, שבו קבוצת ג'ומיירה זכתה שוב להכרה בזכות המצוינות הקולינרית שלה בעשר מהמסעדות הידועות שלה – יותר מכל קבוצה אחרת באיחוד האמירויות.

Exit mobile version