Site icon IAS

מנקים ת'ראש ומתארחים בביאנקיני בהתאם להנחיות

הכיכר המרכזית בכפר הנופש ביאנקיני, המשקיפה אל ים המלח. צילום שוש להב

מתברר, לשמחתי, שכפר הנופש ביאנקיני שבצפון ים המלח, פתוח לאורחים ופועל בהתאם להנחיות משרד הבריאות. כך יש לאן לברוח…

בכפר הנופש ביאנקיני מבינים לליבם של מיליוני הישראלים השוהים בבתיהם, בלי יכולת לצאת לעבודה, לצרוך תרבות, לצאת למקומות בילוי ואפילו יציאה לסופר לקניות מלווה בתורים ובצפיפות. בכפר הנופש גם מבינים אם בן או בת משפחה חזרו מחו"ל וצריכים לשהות בבידוד בבית ושאר בני המשפחה זקוקים לשהות במרחק מהם. אז כל אלו מוזמנים להגיע לשהות במקום העומד בתקנות משרד הבריאות, ויש לו גם בונוס – ביאנקיני כולל חוף ים פרטי שאיננו פתוח לקהל הרחב.

בקתות האירוח המרווחות של ביאנקיני, עם מרווח גדול ביניהן. צילום שוש להב

כפר הנופש ביאנקיני:                                                                          

 שוכן בחלקו הצפוני של ים המלח. כ- 20 דקות מירושלים, עם נוף עוצר נשימה ואווירה מרוקאית אסלית. המקום מכיל 80 חדרי אירוח מסוגים שונים: 3 חאנים (עד 25 מקומות לינה בכל אחד), איזור קמפינג ואוהלים, ולאחרונה גם מתחם קרוואנים חדש.בנוסף, ישנם בית כנסת, אולמות וגן אירועים, בריכה, וכמובן חוף פרטי עם בוץ שחור. דינה דגן – בעלת המקום, היא יזמית ומסעדנית, גיבורה בפני עצמה, שהצילה עשרות אנשים מפיגוע בירושלים בתחילת שנות ה- 2000, ממשיכה לעסוק בתיירות ופועלת לדו קיום אצלה בכפר הנופש.

אז מה עושים?

לוקחים אוהל, שקי שינה, ציוד מנגל וציוד בסיסי, נכנסים לאוטו (מותר למשפחה שגרה יחד) ויורדים לים המלח לכפר הנופש ביאנקיני, תופסים טרסה (דיונה), שמים ראש ונהנים מהשמש ומהחום הנמצאים בשפע באזור. או, מזמינים חדר משפחתי (בקתה) ומקבלים בנוסף לפינוק, גם שינוי אווירה מהבית. וכל זאת, עדיין מבלי להסתכן! החדרים ומתחם האוהלים מבודדים ויש מרווח בין החדרים ובין האוהלים.

מתחם האירוח בחוף הפרטי של ביאנקיני בצפון ים המלח. צילום שוש להב

חוף ים פרטי:

האורחים ייהנו מחוף ים פרטי – כדאי לזכור שמדובר בים המלח שקוטל חיידקים, משקט ומבדידות – הנהלת הכפר שומרת ומקפידה על מרחק בין האוהלים ואורחי החדרים גם בחוף הים.

אוכל, קדימה אוכל:                                                                                 

ארוחת הבוקר המוגשת (במידה והזמנתם חבילה כוללת) בצורה סטרילית, בהתאם להנחיות משרד הבריאות, כך שאין התקהלות ויש מרחק בין האורחים. ניתן גם לבקש לקבל את הארוחה בכלים חד פעמיים עד לחדר! ניתן גם לקנות אוכל במזנון כשהוא מוגש בסגנון טייק אווי, או לקנות מצרכי מזון בחנות הנוחות. יש גם צמחוני וטבעוני.

דינה דגן, יזמית, תיירנית, בשלנית ומקימת כפר הנופש ביאנקיני. צילום שוש להב

אז מה מציעים לכם בביאנקיני?

אפשרות להביא איתכם מנגל וכמובן להשתמש בו במקום.

אפשרות להקים אוהלים וכן אפשרות להגיע עם הקרוואן שלכם ולהחנות אותו שם.  אפשרות לשירותים ולמקלחות לאורחים באוהלים. ארוחות ומצרכים. חוף ים פרטי לנוחות כל האורחים. וחשוב – ניקוי ראש והתאווררות, רחוק מהצפיפות של העיר הגדולה.

האורחים יידרשו להצהיר ולקחת אחריות על בריאותם התקינה.  לא נועד לאנשים הנדרשים לבידוד!                                                                    

מחירים מיוחדים לאוהלים או לחדרים במוקד ההזמנות: 02-9400266

https://www.biankini.co.il/

 

Exit mobile version