Site icon IAS

מנכ"ל ריינאייר: "מודיעים על לוח הזמנים הגדול ביותר אי פעם לישראל"

מטוס ריינאייר.צילום Ryanair

ריינאייר (Ryanair), חברת הלאו קוסט האירית הודיעה היום (ה', 27 באוקטובר) במסיבת עיתונאים שנערכה בנתב"ג על לוח הזמנים הגדול ביותר שלה אי פעם לישראל. החברה מפעילה מישראל 200 טיסות שבועיות ל-25 יעדים ב-13 מדינות. כמו גם 4 קווי תעופה חדשים לאילת (בריסל, פריז, קובנה וקרקוב) ואחד מנתב"ג לבארי שבאיטליה.

אדי ווילסון (Eddie Wilson), מנכ"ל ריינאייר אמר הבוקר בנתב"ג: "מאז ההשקה בישראל, ריינאייר צמחה בעקביות וביססה את נוכחותה בישראל. כעת כשנכנסים לעונת החורף הראשונה שלנו לאחר המגיפה, ריינאייר שמחה להכריז על לוח הזמנים הגדול ביותר שלה אי פעם לישראל, שיגביר את התאוששות תנועת הנוסעים הישראלית והתיירות הנכנסת – כולל התוספת המרגשת של אילת לרשת ההולכת וגדלה של ריינאייר".

"ההודעה היום אפשרית בזכות קשרי העבודה הטובים עם משרדי התיירות והתחבורה, רשות שדות התעופה וצוותי ההנהלה המקומיים שלהם. אנו מצפים לבנות על שותפות זו כדי לנצל את פוטנציאל הצמיחה האדיר של שוק התעופה הישראלי", הוסיף ואמר אדי ווילסון.

עוד נמסר בהודעה כי לריינאיר הזמנה של 210 מטוסי בואינג שיאפשרו להטיס יותר מ-225 מיליון נוסעים בשנה עד 2026. לרגל ההודעה ולמהירי החלטה ניתן לרכוש עד יום שבת ה-29 באוקטובר 2022 כרטיס טיסה לכיוון אחד במחיר 89 ₪ או 24.99 יורו לאחד מיעדי החברה, ליציאה מה-22 באוקטובר 2022 ל-23 במרץ 2023.

שר התיירות, יואל רזבוזוב אמר: "להרחבת הטיסות יש תפקיד חשוב בהשגת היעדים שהצבתי לתיירות בישראל: 10 מיליון תיירים בשנה עד שנת 2030, וריינאייר היא שותפה מצוינת להגשים את היעד הזה. התיירים הרבים שיגיעו לישראל כתוצאה מכך יתרמו רבות לכלכלת ישראל. יתר על כן, אני שמח שלוח הזמנים של ריינאייר יאפשר לישראלים לגלות יעדים מרתקים חדשים באירופה במחירים נוחים. הטיסות החדשות לתל אביב ולאילת הן הצבעת אמון חזקה בענף התיירות בישראל".

נמל התעופה רמון. צילום סיון פרג'

מנכ"ל התאחדות המלונות באילת, איתמר אליצור אמר: "התאחדות המלונות באילת והתאחדות המלונות בישראל מברכות על חזרת טיסות הלואו קוסט לשדה התעופה רמון. ריינאייר הוכיחה בפעם השנייה שהיא חלוצה ומובילה בטיסות חברת תעופה הזרה לאילת. חידוש טיסות לנמל התעופה רמון מסמל ומשמש הבעת אמון במוצר התיירות הישראלי, המבטא את התאוששות תעשיית התיירות הבינלאומית והמקומית. אנו גאים על ההזדמנות ועל שיתוף הפעולה בין התאחדות המלונות באילת, משרד התיירות ורשות שדות התעופה. הכל במטרה לשקם ולעודד את החזרת התיירות לאילת. אנו מקווים שחזרתה של ריינאייר לשדה התעופה רמון כגל ראשון יעודד חברות תעופה נוספות לטוס לאילת במיוחד בתקופת החורף, כאשר אילת החמימה והשמשית היא יעד אידיאלי לחופשה לתיירים מאירופה".

Exit mobile version