Site icon IAS

מנכ"ל משרד התיירות מתפעל מהעשייה התיירותית בצפת

שוקי אוחנה, ראש עיריית צפת מארח את אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות. צילום באדיבות עיריית צפת

אמיר הלוי – מנכ"ל משרד התיירות ואנשי צוות משרדו, התארחו אצל ראש עיריית צפת – שוקי אוחנה, לפגישת עבודה וכן לסיור באזורי התיירות בעיר צפת. במהלך הפגישה הסביר המנכ"ל כי הסיטואציה שיצרה הקורונה, שיבשה את התוכניות של המשרד ועצרה את מגמת העלייה בכמות התיירים הפוקדים את ישראל.

במהלך הפגישה התעניין הלוי בצעדים שנוקט אוחנה, להתמודדות עם הנגיף בתחום התיירות והמסחר, בדגש על פעולות לחיזוק עסקי התיירות בעיר. ראש העיר הציג בפניו את פרויקט הקניון הווירטואלי שהקים וכן את השת"פ עם חברי מועצת העיר, יותם קארו ויוחאי עזרא, ליצירת ממשק של סיור וירטואלי המקיף את העיר העתיקה, מגיע לקברי הצדיקים, הסמטאות, בתי הכנסת העתיקים ואף מאפשר רכישה מהגלריות מכל מקום בעולם. כמו כן, אוחנה הציג בפני המנכ"ל את התקדמות פרויקט פיתוח כיכר אשתם גם ביימי הקורונה. בנוסף, ביקש שוקי אוחנה תמיכה שיווקית של משרד התיירות, בהפצת הממשקים החדשים ברחבי העולם.

מנכ"ל משרד התיירות הופתע מאוד מהמיזמים החשובים שמקדמת עיריית צפת בכוחות עצמה וללא סבסוד חיצוני, וציין: "ניתן לראות שעושים כאן עבודה נפלאה לחיזוק התיירות וסיוע לעסקים גם בימי הקורונה, הממשקים החדשים יאפשרו לעסקי התיירות לפעול בימים אלו וגם ביום שלאחר הקורונה בצורה טובה יותר- באון ליין".

Exit mobile version