Site icon IAS

מלונות פתאל: חיבור לקהילה ולספורטיביות עם קבוצת הכדורסל מכבי ת"א

עדלי מרכוס, מנכ"ל מכבי Playtika תל אביב. צילום יח"צ

רשת מלונות פתאל ומכבי Playtika תל אביב חתמו השבוע על הסכם שת"פ, במסגרתו מלונות הרשת יארחו את שחקני קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב במלונות הרשת בארץ ובחו"ל, במשחקי בית וחוץ וכמו כן, יארחו את הקבוצות היריבות שיגיעו ארצה.

מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מזרחי מגן, מסרה: "החיבור בין רשת מלונות פתאל לבין המועדון המעוטר ביותר בעולם, מכבי תל אביב, טבעי ומהווה חלק מאסטרטגיית הרשת לחבור לקבוצה בעלת DNA דומה וערכים משותפים, לרבות הישגיות, מצוינות, עבודת צוות, חיבור לקהילה וספורטיביות. אנו גאים על הזכות לארח באהבה את שחקני הקבוצה ולהעניק להם את כל הדרוש בדרך אל הניצחון".

מנכ"ל מכבי Playtika תל אביב, עדלי מרכוס, מסר: "דווקא בימים כאלה, שבהם ענף התיירות נמצא בחוסר וודאות עקב מגפת הקורונה, כמו כל המשק, חשוב להוציא לפועל הסכמי שיתוף פעולה מהסוג הזה. אנו שמחים על ההתקשרות עם רשת מקצועית ומובילה כל כך כמו פתאל, ושמחים עוד יותר על מתן חיזוק לחברה ישראלית הפועלת בחו"ל. כולי תקווה שלא רחוק היום ובו מאות אוהדי מכבי, ילוו את הקבוצה במשחקיה בחו"ל וילונו במלונות הרשת".

מנכ"לית רשת מלונות פתאל, אביה מזרחי מגן. צילום אילן בשור

רשת מלונות פתאל                                                                         

רשת מלונות פתאל בבעלות משפחת פתאל (63.65%), הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים. הרשת מונה כיום כ- 43,000 חדרים ב- 222 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) ב- 19 מדינות והיא פועלת תחת המותגים LEONARDO,  U , HERODS , NYX, JURYS ו-.APOLLO הרשת שהינה רשת המלונות הגדולה בישראל, מנוהלת על ידי אביה מזרחי מגן ומונה 49 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) הפרוסים בכל ערי ישראל ובעיקר בערי התיירות.

פעילות הרשת באירופה כוללת 174 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה). המלונות ממוקמים במדינות: גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס וצפון אירלנד), אירלנד, ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, פורטוגל, הונגריה  ואוסטריה. ריכוז המלונות הגדול ביותר של הרשת נמצא בגרמניה, בה מחזיקה הרשת, 71 בתי מלון, בריטניה (כולל אירלנד) נחשבת לריכוז מלונות הרשת השני בגודלו באירופה, בה מחזיקה הרשת 52 בתי מלון.

Exit mobile version