Site icon IAS

מלון Gstaad Palace ו-SWISS בשיתוף פעולה בר קיימא

מלון היוקרה השוויצרי גשטאט פאלאס. צילום יח"צ

מלון היוקרה השוויצרי גשטאט פאלאס (Gstaad Palace) וחברת התעופה SWISS חתמו על הסכם שיתוף פעולה חדש וחלוצי, במסגרתו המלון ירכוש דלק בר קיימא (SAF) עבור כל הנסיעות העסקיות שלו ב-SWISS. מלון גשטאט פאלאס הופך בכך להיות הראשון מסוגו שמתחייב להשתמש בדלק בר קיימא בלבד עבור כל הנסיעות העיסקיות שלו.

"ה-Gstaad Palace ו-SWISS הם מותגי פרימיום נחשבים שמחויבים לא רק לשירות ברמה הגבוהה ביותר אלא גם לקיימות", אמר Dieter Vranckx מנכ"ל SWISS. "אני שמח ששיתוף הפעולה החדש שלנו מביא את הרצון להפוך את הנסיעות יותר לברי-קיימא. בהתחייבות לפעולות אלו, מלון גשטאט פאלאס משמש כחלוץ ואנו מקווים ב-SWISS שחברות רבות נוספות ילכו בעקבותיו".

"מאז שהוקם המלון שלנו בשנת 1913, Gstaad Palace היה מודע היטב לאחריותו בתחום הקיימות", מוסיפה אנדריאה שרץ (Andrea Scherz), מנכ"לית המלון ויו"ר “Leading Hotels of the World”. "כעסק משפחתי של יזמים, תמיד התייחסנו למשאבים ולאופן בו אנו משתמשים בהם בכבוד. אנו פועלים ללא הרף, הן בין חומותינו והן בכל אזור Saanenland, כדי לשמור על מערכת יחסים בת קיימא ותואמת חברתית עם הטבע והסביבה. ביצירת שיתוף הפעולה החדש הזה עם SWISS, אנו שואפים לשלוח מסר ברור, הן בתעשייה שלנו והן לכל האורחים שלנו. על ידי ניצול היתרונות של טכנולוגיות חדשות כמו SAF, אנו יכולים להציע תרומה קונקרטית משלנו לסביבה."

בהתחייבות לרכוש SAF עבור כל נסיעות העסקים שלה ב-SWISS, מלון היוקרה הנודע והוותיק שהוא גם חבר ב"המלונות המובילים בעולם" וב-"Swiss Deluxe Hotels" – לא רק משפר באופן מוחשי את טביעת הרגל הפחמנית, אלא גם עוזר באופן משמעותי לקידום טיסות בר-קיימא. SAF זמין כרגע רק בנפחים קטנים. על ידי השתתפות בפרויקטים שונים של מחקר, SWISS וקבוצת לופטהנזה עוזרות להניע את הפיתוח של טכנולוגיות דלק ברות קיימא חדשות אלו. הלקוחות של SWISS שולחים מסר מרכזי לשוק להמשיך בשימוש ובהגדלת הייצור של דלקים בני קיימא שכאלה. ה-SAF הזמין כיום מייצר כ-80% פחות פליטות CO2 מאשר חלופות דלק אחרים.

SWISS A220-100. צילום יח"צ
Exit mobile version