Site icon IAS

מלון David Tower יפתח בראשון הקרוב על פי הנחיות התו הירוק

מבחר מבצעים במלון הספא העירוני DAVID TOWER. צילום אסף פינצ'וק

לאחר חמישה חודשים בהם היה סגור, מודיע מלון הספא העירוני DAVID TOWER של המותג  MGALLERY מרשת מלונות ACCOR, כי יפתח שעריו ביום ראשון הקרוב 21/2/2021. לרגל הפתיחה משיק המלון מבחר מבצעים בשבועיים הראשונים, עד לפתיחה המלאה של המסעדה ב9/3/2021.

המלון, שהינו אחד ממותגי היוקרה של רשת מלונות ACCOR הבינלאומית, ידוע כמלון ברמה הגבוהה ביותר בישראל מכל הבחינות. בימי הקורונה המלון מקפיד על חיטוי והגיינה בצורה יוצאת דופן. נקיון החדרים והספא מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, בעיקר בימי קורונה. בנוסף לנקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים, עוברים החדרים, כמו גם הספא, חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית. במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים. ברחבי המלון פיזרו עמדות חיטוי בכל פינה. המלון הגדיל את תדירות הנקיון בשטחים הציבוריים לרבות לובי, מעלית, ידיות דלתות, שרותים ציבוריים וכו’.

המלון, השיק רק ביולי האחרון, לאחר הסגר השני, חדרי אקזקיוטיב ספא עם מרפסת ונוף לים. בחדרים אוירה רגועה וייחודית, אמבט מיוחד ומערכת עם מוצרי שמני אמבט ייחודיים, מגוון משקאות בריאות בחדר ועוד הפתעות. בנוסף השיק המלון סדרת חבילות וטיפולים של הספא VIA MARIS בהשראת מסעות הסולטאן ברחבי תבל שביצע כדי ללמוד את תענוגי העולם ולהעניק לאהובתו.

הספא המשתרע על שטח של 1000 מ"ר יפתח תוך הקפדה יתרה ודקדקנית על כל פרט ופרט ועל כלל דרישות ההגיינה, כולל בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת מנוחה בסגנון אותנטי מסורתי וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה. הספא מצויד בחדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות מתכווננות אקסקלוסיביות סוויטת טיפולים זוגית, ג'קוזי, ג'קוזי פרטי, חמאם טורקי אותנטי, סאונה רטובה, סאונה פינית, חדר כושר מאובזר במכשירי כושר מתקדמים וחדשניים.

מבחר מבצעים במלון הספא העירוני DAVID TOWER. צילום אסף פינצ'וק 

מבצע של חבילות מפנקות: לרגל הפתיחה מחדש של המלון והספא, מזמין המלון את הציבור ליהנות מחבילות מפנקות במיוחד באמצע שבוע (ימים א'-ה') עד לתאריך 9/3/2021. זוג טיפולי ספא 45 דקות לכל אחד מבני הזוג, יין, כיבוד קל ושתיה חמה בספא VIA MARIS עם פינת מנוחה מפנקת הצופה לים + חדר מנוחה במלון מסוג סופרייר ל- 6 שעות בין 18:00-10:00 בעלות של 800 ₪. תוספת לחדר עם נוף לים 75 ₪

שימוש בחדר יומי: אפשרות שימוש בחדר יומי  בין השעות 10:00-18:00 בעלות של 500 ₪ לזוג.

עלות לינה במלון: באמצע שבוע החל מ700 ₪ לזוג ללילה, סוף שבוע החל מ800 ₪ ללילה (נציין כי הספא סגור בשבת).

לינה + עיסוי זוגי: זוג טיפולי ספא 45 דקות לכל אחד מבני הזוג עיסוי לזוג + שימוש במתקני הספא+ לינה באמצע שבוע – 900 ₪. בסופ"ש – זוג טיפולים ושימוש בספא ( ביום שישי בלבד) + לינה –1000 ₪. (נציין כי הספא סגור בשבת)

מלון DAVID TOWER – רח' דוד המלך 8 נתניה: לחצו כאן

Exit mobile version