Site icon IAS

מלון קיסר פרמייר אילת: אירוח מלכותי, שירות מכל הלב ושדרוג כל הזמן

מלון קיסר אילת במראה רומנטי בלילה. צילום שוש להב

הדבר הראשון שמשך את עיני כשהגעתי למלון קיסר באילת, היה הברק. הלובי הבהיק בנקיונו, כל פרט בו מצוחצח, צבעים אדומים חמים, משרה אווירה של מכובדות, והשקט הפתיע אותי אף על פי שכבר לא-מעט אורחים הסתובבו בו. למרות הנסיעה הדי-ארוכה מהמרכז (והאתרים בהם עצרנו בדרך), לא הרגשתי צורך להיזרק מיד בחדר, אלא העדפתי לשוטט בלובי כדי לגלות את פינות ההסבה היפות הפזורות בלובי. היה די מפתה להתיישב ולהתרווח בכורסאות העמוקות, אבל משהו תכול הזמין אותי לצאת אליו מבעד לדלתות הזכוכית הענקיות, ומצאתי עצמי ברחבת בריכת השחייה. ואם עד לרגע זה עדיין לא הרגשתי שאני בחופשה – זה הסמן האולטימטיבי להפנים שאני בחופשת סופ"ש במלון המדהים הזה.

קיסר פרמייר היא רשת מלונות נופש בבעלות משפחתית. ברשת שלושה בתי מלון (באילת, ירושלים וטבריה) בעלי מוניטין של אירוח יוצא דופן, אווירה חמה וידידותית, שירות אישי, אוכל גורמה ואלפי לקוחות מרוצים שחוזרים אליהם שוב ושוב. אבי אלה הוא מנכ"ל הרשת, ואני סקרנית לגלות מה מנחה אותם. אז זה מה שמצאתי באמנת השירות של הרשת: אנו העובדים ומנהלי רשת מלונות קיסר פרמייר, מתחייבים להעניק לאורחינו חוויית נופש יחודית ואיכותית.

אנו מבטיחים: לעשות הכל כדי שהאורח יקבל מענה לכל צרכיו וציפיותיו ואף מעבר לזה / לפעול בשאיפה מתמדת למצויינות אישית ומקצועית, תוך למידה, עבודת צוות, אחריות אישית, יוזמה מקורית וחדשנות / לבסס פעולותינו על אמינות, יושר מקצועי ועמידה בכל התחייבותינו / להפעיל גישה עסקית תוך שימוש נכון באמצעים ומשאבים, שמירת נכסים והגברת ריווחיות / לפעול תוך כבוד, רגישות ואיכפתיות ביחסינו עם לקוחות, ספקים, עמיתים ועובדים". מסר מעורר ציפיות, ואני שמחה לאשר שקיסר בהחלט עמד בהן.

זיו ארזואן, המנכ"לית המרשימה של קיסר אילת. צילום שוש להב

 צוות מנהלים ועובדים שאיכפת להם

ברור שמאחורי מלון מטופח כזה, חייב להיות צוות עובדים ומנהלים המקפיד גם על הנחיות הקורונה (מסיכות, אלכוג'ל, ניקיון, צמידים שיעידו כי אנו אורחי המלון ושבדקו לנו תו ירוק) וגם על שירות מיטבי. אז חיפשתי את מי שעומד בראש הפירמידה, ואז פגשתי את העומדת בראשו, זיו ארזואן – המנכ"לית המרשימה (אי-אפשר שלא להתרשם ממנה ומהופעתה) של קיסר פרמייר אילת. זיו הגיעה לאילת לפני 22 שנים מדימונה, עם המשפחה, עבדה בכמה מלונות ובמגוון תפקידים, וכך התוודעה לעולם המלונאות מהבסיס ועד הטפחות. סימנה לעצמה מטרות, וכאדם הישגי, סללה דרכה בהשקעה רצינית ובהעמקה בעבודה וגם הגיעה לאן שרצתה, ואז שוב פנתה להתפתח ולהתקדם. לפני כ- 5 שנים מונתה כמנכ"לית של מלון קיסר.

"זה תפקיד מאד תובעני, כיצד את מסתדרת איתו ועם משפחה", אני שואלת אותה. היא עונה שלצידה בן זוג תומך, מפרגן ומסייע וגם ההורים תמיד הושיטו יד לעזור. שלושת הילדים של בני הזוג (24, 19, 13) עצמאיים, אבל היא כאם תמיד היתה זמינה להם, מצאה את זמן האיכות עם המשפחה, יודעת לעשות את ההפרדה ומשתדלת לא להביא את העבודה הביתה, ואף מבשלת להם בעצמה בבית. יש לה היכולת לשלב בין משפחה וקריירה וגם את הכישרון והידע לנהל מלון גדול, ובהצלחה. אני שואלת אותה אם יש "סגנון ניהול נשי", וזיו מצטחקת. "ניהול הוא תלוי אישיות ולא תלוי במגדר", היא עונה. "מנכ"ל שרוצה להצליח, חייב להיות מעורה בשטח ומעורב בנעשה. חשוב להקשיב לעובדים, למנהלים ובוודאי לאורחים. לתת דוגמא אישית, להיות עבור הצוות שידעו שיש להם גב".

זה הנוף הנשקף מחדרי אל הלגונה והרי אילת. צילום שוש להב

זיו ארזואן משבחת את האווירה המשפחתית ברשת המשפחתית של קיסר פרמייר ומציינת שמנכ"ל הרשת, אבי אלה, נותן את כל הכלים והמשאבים להצלחת המלון, כמו לדוגמא, השיפוצים שנעשו ונעשים לשיפור פני המלון. זיו מציגה בפניי בעלי תפקידים במלון, בהם היא מאד מתגאה. בשהותי בקיסר התוודעתי אל איציק אלוני – מנהל מזון ומשקאות, שנמצא כל הזמן בכל מקום, ובכל ארוחה אני רואה אותו מסתובב בין הסועדים ודואג שהכל יהיה לשביעות רצונם. מירב מנחם – מנהלת הערב במלון, חביבה ודואגת להנעים את שהותם של האורחים. וכך גם הצוות האדיב בקבלה שתמיד נכון לענות. והמנכ"לית עצמה, שאיכשהו תמיד נמצאת בסביבה הקרובה. אכן צוות מקצועי שמיטיב לתת שירות.

לשאלתי על הייחוד של קיסר אילת, מספרת זיו שהוא מלון ותיק, במיקום מעולה, ומצליח להשתבח כל הזמן. אחד האתגרים שלה כמנכ"לית הוא לשדרג אותו כל הזמן, לא לנוח אלא לשפר עוד ועוד. כשהיא משווה את קיסר למלונות הגדולים באילת, היא תתחרה בהם בפרמטרים של איכות ושירות משובח. "מלונאות, מבחינתי, היא זכות. תפקיד של נתינה גם לצוות וגם לאורחים, ברמה אישית מעבר לתפקיד הניהולי". וכשאני שואלת היכן היא רואה עצמה מבחינת קריירה בשנים הבאות, היא עונה ללא היסוס: "אני רואה עצמי בתחום המלונאות עד הגמלאות (שזה עוד המון זמן…), וכיום, בנקודת הזמן הזו, אני במודעות רוצה להשאר כאן, בקיסר. לא צריך מלון גדול יותר או מפואר יותר, כדי להגשים את עצמך ואת שאיפותיך", היא אומרת, ומוסיפה: "האנשים עושים את המלון ולא המלון עושה את האנשים". אישה מרשימה, כבר אמרתי?

חדר נעים עם מרפסת בקיסר אילת. צילום באדיבות מלון קיסר אילת

חדרים ונופים

מלון קיסר אילת ממוקם בחוף הצפוני במרחק הליכה קצרה מחוף הים ובקרבת מרכזי הקניות והבילויים של העיר. במלון 241 חדרים נוחים ונעימים המשקיפים לנופים הקסומים של הלגונה, הים האדום או בריכת המלון היפה. שתי סוויטות מהודרות יאפשרו לשדרג את החופשה, אבל גם חדר רגיל מרגיש כמו נסיכות קטנה. החדרים מרווחים ומאובזרים היטב וכוללים מיזוג אויר, מיני מקרר, ערכת קפה וקומקום, מייבש שיער, טלוויזית LCD עם כבלים, טלפון, כספת, wifi חינם בחדרים ובשטחי המלון, מיטה גדולה ונוחה, ספה ונוף. ואיזה נוף…

אני התארחתי בחדר עם מרפסת, והדבר הראשון שעשיתי הוא להשקיף על הנוף. וזה היה עוד שיא בחוויות שלי במלון: לצפות בלגונה שבה עוגנות סירות ויאכטות, כשבאופק נישאים הרי אילת – וואו! לא יכולתי להזמין תפאורה מושלמת מזו…

הצצה לילית ממרפסת חדרי אל הלגונה, היאכטות ואילת הנוצצת. צילום שוש להב

במלון מגוון סוגי חדרים, כמו:

חדר פרמייר עם נוף: חדר עם מרפסת, רצפת פרקט, מיטה זוגית + ספה נפתחת. חלק מהחדרים עם אמבטיה וחלקם עם מקלחון. קיימים חדרי פרמיום עם דלת מקשרת. ערכת טיפוח. מותאם לזוג + 2 ילדים + תינוק.

חדר דלקס עם נוף: חדר עם מרפסת, רצפת פרקט, 2 מיטות זוגיות, חדר רחצה עם מקלחון וערכת טיפוח. ממוקם בקומה ראשונה בלבד. החדרים מתאימים לאירוח של זוג + 2 ילדים + תינוק.

חדר סטודיו: חדר עם מרפסת ומיטה זוגית + ספה נפתחת. קיימים חדרי סטודיו עם דלת מקשרת. נוף לבריכה או ללגונה, ערכת טיפוח, החדרים מתאימים לאירוח של זוג + 2 ילדים.

חדר סופריור: נוף לבריכה או ללגונה. קיימים חדרי סופיריור עם דלת מקשרת. בחדר ערכת טיפוח. החדרים מתאימים לאירוח של זוג.

סוויטה: חדר עם 2 מרפסות, נוף ללגונה, רצפת פרקט, מיטה זוגית + ספה נפתחת, ערכת טיפוח. החדרים מתאימים לאירוח של זוג + 2 ילדים + תינוק.

מופע הקברט המושקע. צילום שוש להב

ומה עוד במלון?

המלון מציע שירותים רבים נופים למתארחים בו וגם לבאים בשעריו, מספא מפנק, דרך בריכת שחיה מרעננת ועד תוכניות בידור ועוד ועוד. הנה הנה:

צוות הווי ותוכניות בידור: במלון צוות הווי מקצועי המרתק ומפתיע מידי ערב בהופעות מקוריות למבוגרים ומעסיק את הנוער והילדים ללא הפסקה. בסוף השבוע בו שהיתי במלון התקיימו שעות יצירה לילדים ופילויות נוספות, ועבור המבוגרים הופעות כמו סטנד אפ משעשע עם בבר הגדול, ומופע קברט בינלאומי עם רביעיית רקדנים שהפליאו בססגוניות הריקודים בסגנונות המייצגים מדינות מרחבי תבל. מושקע ומאד מהנה.

מועדון הילדים "אינטרגן": מציע מגוון פעילויות והפעלות רחב לקטנטנים וגם לילדים הגדולים. כאן תוכלו ליהנות ממשחקי מחשב ווידאו, הצגות, משחקים ופעילויות, והכל בחלל מקסים וצבעוני עם אוירה עליזה ושמחה. 

ספא "מיתוס": בספא תוכלו להנות ממגוון טיפולים רחב, סאונה פינית יבשה וחדר כושר. לשירותכם גם מכון יופי ומספרה. הספא אינטימי מרגיע ומפנק, ומטפלים מוסמכים מעניקים במקום מבחר טפולי גוף ועסויים מענגים בחדרי טפול שקטים ונעימים, במחירים נוחים במיוחד. בנוסף ב"מיתוס ספא" חדר כושר מודרני וסאונה פינית יבשה.

בריכת השחייה במתחם ההתמסרות לשמש. צילום שוש להב

בריכת השחיה: במלון בריכת שחיה אקזוטית טרופית עם אווירת נופש אמיתית, בריכת ילדים מקורה, פינות נוי בצל עצי תמר ושמשיות, ואזורי שיזוף נרחבים. מסעדת "גריל Deck", הממוקמת במתחם הבריכה, מוגשות ארוחות ברביקיו בשעות הצהריים (בעונה). מזנון הבריכה מציע מגוון חטיפים, שתיה וגלידות. הבריכה פתוחה מידי יום משעות הבוקר ועד אחה"צ (בהתאם לעונה). על שפת הבריכה ניתן לקיים אירועים ל-600 אורחים כולל מזנונים, רחבת ריקודים גדולה, חופה על המים ועוד.

בית כנסת: ממוקם בקומת הביניים, ובו מתקיימות התפילות וכן דרשות בנושאי קודש. כשרות המלון בהשגחת הרבנות אילת.

כנסים ואירועים: במלון שני אולמות רב שימושיים: אולם פאלאס ואולם לגונה. הם מתאימים לימי עיון, סמינרים, הרצאות, ארוחות ערב, בריתות, בר/בת מצוות, שב חתן, ימי הולדת, אירועים פרטיים לקבוצות. וגם מספקים ציוד נלווה כמו מערכת הגברה ושמע משוכללת, מסך נגלל מובנה, מערכת הקרנה משוכללת, פליפ-צ׳ארט, ציוד משרדי ועוד.

למלון חניון צמוד: הכולל מקומות חניה לנכים. החניה הינה חינם לאורחי המלון על בסיס מקום פנוי. בצמוד למלון ישנו גם חניון עירוני בתשלום. חניון זה אינו באחריות המלון.

מזנונים אסתטיים במסעדת אלמוג שהיא חדר האוכל המרכזי במלון. צילום שוש להב

מסעדות: מסעדת אלמוג משמשת כחדר האוכל המרכזי של המלון ומשרתת כ-320 סועדים. כאן תיהנו מחלל נעים ומזמין, עם פינות ישיבה אינטימיות, מזנוני הגשה עשירים ונוף מרהיב אל הלגונה והמרינה. האוכל ברמה גבוהה, טרי ומונח במזנונים שונים בצורה מאד אסתטית שעושה תיאבון לעוד. המגוון בכל ארוחה הוא עצום ומשתנה מיום ליום. שאפו לשף שמעון ביטון! פפה – מסעדה איטלקית אקסקלוסיבית ואינטימית, המציעה תפריט גורמה עם מנות איטלקיות ומנות דגים קלאסיות, ממוקמת בלובי. מסעדת "גריל DECK" – ברביקיו על הבריכה (שכבר הזכרתי) מציעה (בעונה) תפריט ישראלי הכולל מגוון בשרים על האש, סלטים ותוספות כמיטב המסורת של רשת מלונות קיסר פרמייר.

שייט: ממעגן הסמוך למלון, נהנים אורחי המלון משייט בספינת-תיירות, שנמשך מעל לשעה לאורך חופי אילת, עם הסברים על המראות החולפים מול עינינו. כייף של ממש.

מלון ללא עישון: קיסר פרמייר אילת הינו מלון ללא עישון!

די ברור שלא תוותרו על שפע האטרקציות שמציעה אילת, אבל בינינו, אם תחשבו על חופשת פינוק נטו רק במלון, תגלו שבקיסר יש לכם את כל האטרקציות שתצטרכו, ללא צורך לצאת מהמלון. ועוד טיפ: הסופ"שים די עמוסים במלון, לכן כדאי להגיע ולהתארח בכייף דווקא באמצע השבוע. ודווקא בעונת החורף. בטוח שתתענגו מהשהות בו, כמוני.

קיסר פרמייר אילת

החוף הצפוני אילת 88107

08-6305555, 08-6333497

*הכותבת הייתה אורחת המלון.

Exit mobile version