Site icon IAS

מלון ענבר, ערד: מתארחים, מתפנקים, מטיילים וחוזרים…

מלון ענבר בכניסה לערד. צילום שוש להב

עתה, משנדמו תרועות הפסטיבלים, זה הזמן לצאת לנפוש. בחוה"מ סוכות חגגה העיר הדרומית, ערד, 60 שנים להיווסדה ומציעה לקהל הרחב להגיע לעיר ולהנות מהאטרקציות המגוונות שיש בה וכן מהאתרים הסמוכים אליה. מובן ששהות בעיר מתחילה בבחירת מקום נוח ונעים ללון בו, ולכן טבעי שאמליץ על מלון ענבר, הנמצא בכניסה לערד, בין נופים מדבריים, מוקף באוויר הרים צלול, נגיש להגיע אליו ולצאת ממנו לטיולים, ושוב לשוב אליו.

המלון מציע לאורחיו חוויית אירוח מדברית, הכוללת חדרים נעימים ומאובזרים, בריכת מים מקורה ומחוממת, סאונה יבשה, ארוחות ביתיות טעימות ומגוון של אולמות אירוח ופינות חמד מוצלות. מלון ענבר הינו מלון למטיילים, הנמצא ליד ים המלח ובמרחק נגיעה מכל האטרקציות ומסלולי הטיול של האזור. כך, שאם אתם מחפשים רגע של שקט הרחק מהעיר הסואנת, או חוויית אקסטרים מדברית מרגשת, הרי ענבר, המלון במדבר, הוא נקודת הפתיחה המושלמת.

תצפית להרי מדבר יהודה מ"מצפה מואב", בערד, ואל הפסל "מצפור" של יגאל תומרקין. צילום שוש להב

ואכן, החוויה מתחילה כאן. האוויר הצלול הידוע בתכונות המרפא שלו, הקרבה למדבר יהודה, השילוב המושלם בין יער ירוק לנופים מדבריים, מגוון האטרקציות באזור ו-17 מסלולי טיול מסומנים, כולל שביל ישראל העובר בסמוך למלון, הופכים את ערד לאחד מיעדי הנופש המבוקשים בישראל. מיקומו המושלם של מלון ענבר, מעניק גישה קלה ונוחה לכל האטרקציות של אזור ערד וים המלח, ונותר רק ליהנות מהקסם האינסופי שיש לערד ולמדבר להציע.

בתוך העיר ובסביבה הקרובה: יקבים, פארקים, גלריות, אמנות, תרבות ומורשת, גנים לאומיים, חלונות למדבר – קהילת אירוח ביתי, רובע האמנים, כיכרות יפות עם פסלים, מסעדות ופאבים. אל תחמיצו את מצפה מואב – נקודת תצפית מרהיבה באזור בתי המלון אל נופי מדבר יהודה, ים המלח והרי מואב, הנפרשים במלוא הדרם. במקום ניצב פסל סביבתי של הפסל יגאל תומרקין, לזכר מבצע לוט לכיבוש אזור ים המלח במלחמת השחרור (1948). הפסל, בצורת מטוס, משתלב היטב בנוף המדברי. מהמצפה יוצא גם מסלול טיול היורד לעבר נחל כידוד המסומן בסימון שבילים.

נתן בורוכוב, מנכ"ל מלון ענבר. צילום שוש להב

נתן בורוכוב – מנכ"ל המלון: "לחשוב עם הראש, ללכת עם הלב"

נתן בורוכוב, מנכ"ל מלון ענבר, עוסק במלונאות כבר 39 שנים, ועבד בטבריה, ירושלים, ב"ש, ים המלח, וכן בערד, בה נמצא ביתו וכאן הוא גר. במלון ענבר הוא מנכ"ל מזה 20 שנים, והמלון בבעלות פרטית. לפני הקורונה נהנה ענבר  יותר מתיירות נכנסת מאשר מתיירות פנים ועבדו כאן כ- 50 עובדים, היום פחות. כשאני שואלת על הגישה הניהולית שלו, הוא עונה: "לחשוב עם הראש, ללכת עם הלב. בסופו של דבר, אנחנו לא עוסקים רק ברווח והפסד, אנחנו עוסקים בבני אדם. האורחים שלנו, העובדים שלנו, הספקים שלנו". מדובר במלון ותיק, שאמור לעבור מתיחת פנים באיפיון שישתלב עם המדבר. במלון 100 חדרים מסוגים שונים ובהם 4 סוויטות, בריכת שחייה מקורה ומחוממת, ספא וחדר כושר, בית כנסת ואולמות לכנסים ולאירועים, וכמובן – צוות עובדים מקצועי ומסור.

לדברי נתן, המלון מתייחד באווירה משפחתית נעימה, עם הרבה אורחים החוזרים לכאן שוב ושוב. אין זה מלון מפואר, אך יש בחדרים כל מה שהאורח צריך, וגם המחירים נוחים. אך אין ספק שייחודו העיקרי של המלון, הוא המיקום שלו – כנקודת מוצא לטיולים באזור, כמו אתרים שהם אטרקציות בינלאומיות, דוגמת ים המלח, מצדה, תל ערד, מפעלי האשלג ועוד. האזור מרושת במסלולי ג'יפים, אופניים וכמובן טיפוס והליכה בתוך נוף קדומים. למלון הסדרים מיוחדים ושיתופי פעולה עם האטרקציות בתוך ערד וסביב לה.

חדר נעים ונוח במלון ענבר. צילום מיכאל פלד-מן

חדרי המלון בענבר

במלון ענבר 100 חדרים שונים, נוחים ומאובזרים, המספקים כל מה שצריך כדי ליהנות מחוויית אירוח מדברית: מיזוג אטיר מרכזי, טלוויזיות עם מגוון ערוצים, ערכת קפה, מיזוג אוויר, כספת, מקרר, WIFI לשימוש חופשי. חלק מהחדרים משקיפים לנוף המדברי של ערד. החדרים מתאימים לאירוח זוגי או משפחתי, חלק מהחדרים עם דלת מקשרת וחדרים נגישים לאנשים עם מוגבלויות.

חדר סטנדרט: גודל החדר 20 מ"ר ומתאים לעד 3 אורחים. בחלק מהחדרים מיטה זוגית double ובחלק 2 מיטות נפרדות twin. בכל החדרים, אינטרנט אלחוטי חינם, ספה הנפתחת למיטה שלישית, טלוויזיה רב ערוצית, מקרר, ערכת קפה, כספת, מיזוג אויר מרכזי, אמבטיה. חלקם פונה לנופי המדבר.

חדרי משפחה: גודל החדר 30 מ"ר ומתאים לעד 5 איש. כולל מיטה זוגית וספה הנפתחת למיטה זוגית, אפשרות להוסיף מיטה נוספת לפי דרישה.

הסוויטות: משקיפות לנוף המדבר, עם שירותים ואמבטיה, אינטרנט אלחוטי חינם, מייבש שיער, טלוויזיה רב ערוצית, מקרר, ערכת קפה, כספת.

חדרים נגישים לבעלי מוגבלויות: גודל החדר 30 מ"ר, החדרים מותאמים במיוחד לבעלי מוגבלויות, פתחי דלת רחבים למעבר נח עם כיסא גלגלים, ידיות אחיזה במקלחת וכיסא רחצה מיוחד. אפשרות להגבהת מיטות לפי דרישה.

חדרים עם דלת מקשרת: 2 חדרים עם דלת מקשרת, כל חדר 20 מ"ר ומתאימים לעד 6 אנשים. בחדר אחד מיטה זוגית ובחדר השני שתי מיטות נפרדות, בכל חדר אינטרנט אלחוטי חינם, ספה הנפתחת למיטת יחיד, שירותים ואמבטיה, מיזוג אויר מרכזי, מקרר, ערכת קפה, כספת.

פינה נעימה בלובי של מלון ענבר. צילום מיכאל פלד-מן

מתקני המלון

במלון ספא הכולל בריכה מקורה ומחוממת, סאונה יבשה, חדרי טיפולים למגוון מסאז'ים מפנקים וחדר כושר. מגוון אולמות בגדלים שונים, בית כנסת (לרשות האורחים עומדים שני סיפרי תורה) ומעלית שבת. חדר האוכל של המלון מציע מגוון ארוחות טעימות.

בריכה: אין כמו לטבול בבריכה אחרי מסע מדברי. במתחם הבריכה של המלון ניתן ליהנות משחיה מרעננת בבריכה מקורה ומחוממת וגם להתפנק בסאונה היבשה, בזמן שהילדים ישכשכו בבריכת הפעוטות. לתשומת לב: בריכת המלון פתוחה בימי שישי ושבת בלבד.

חדר אוכל: חדר האוכל של המלון מזמין ליהנות מארוחות ישראליות בטעם ביתי, אל מול נופי המדבר הנשקפים מהחלונות. גם קבוצות מחוץ למלון יכולות להזמין ארוחה כזו או אחרת בחדר האוכל במלון.

חניה: המלון מעמיד לרשות אורחיו מגוון אפשרויות חניה נוחות: חניה פרטית מקורה בעלות של 25 ₪ ליום, חניה חופשית בחזית המלון, חניון עירוני בתשלום בצדו האחורי של המלון, חברי מועדון ענבר נהנים משירותי החניה ב-20 ₪ ליום.

כנסים ואירועים: במלון מגוון אולמות מ 30 עד 150 מקומות, לכנסים, ימי עיון, הדרכות, ושמחות משפחתיות, כמו ימי הולדת ושמחות. צוות המלון ישמח לעזור בארגון האירוע ובהצלחתו.

בית כנסת: עם שני ספרי תורה.

שבתות חתן ובר מצווה: מלון ענבר ערד מזמין לחגוג אצלו את הרגעיים המשפחתיים הכי מרגשים. באווירה מדברית מיוחדת, עם ארוחות בטעם ביתי, תפריט מגוון ובית כנסת צמוד, שהופך את האירוע המתוכנן לחווויה בלתי נשכחת.

עסקים: לאנשי עסקים מהארץ או מחו”ל, מלון ענבר מזמין ליהנות מחוויית אירוח של 360 מעלות. במלון תמצאו את כל מה שדרוש לנסיעת עסקים נוחה ומוצלחת: חניה מקורה, לובי מרווח לפגישות עסקיות על ספל קפה, ארוחות ערב טעימות ומגוונות, חדרים מאובזרים ללא עישון ושירות wi-fi חופשי בכל שטחי המלון.

מבצעים ומועדון חברים: אתם מוזמנים לעקוב אחר המבצעים השונים המוצעים במלון ענבר, ובהם גם לאזרחים ותיקים, וכן להצטרף למועדון החברים "ענבר במדבר".

מלון ענבר 

רח' יהודה 38 ערד,      08-9973303        להזמנות: 072-3929956

לאתר האינטרנט לחצו כאן

 

 *הכותבת הייתה אורחת המלון

Exit mobile version