Site icon IAS

מלון ספא מגדל דוד: אלף לילה ולילה בנתניה

מלון מגדל דוד בנתניה, נראה כמו בלאס וגאס. צילום שוש להב

לרגע יכולתי לטעות כשהבטתי בו לעת ערב, כאשר התאורה המיוחדת שלו דולקת, ולחשוב שמא בדרך פלא, התגלגלתי ללאס וגאס. ואז הקשבתי לרחש גלי הים הקרובים כל-כך, והיה ברור שאני בנתניה. עתה, כל שנותר הוא להיכנס פנימה, ושוב להתבלבל ולחשוב שהגעתי לאחת האמירויות, כי הגברת האוריינטאלית המתנשאת בכל הוד מראיה בלובי, כאילו יצאה מסיפורי אלף לילה ולילה. אני מתכוונת למלון מגדל דוד בנתניה, מול תכול הים התיכון, שנראה ומרגיש כמו להתארח בחו"ל.

הקורונה שגרמה להרבה נזקים, ובהם, פגיעה קשה בענף המלונאות, בעיקר בזו המתמחה בתיירות חוץ. מלון מגדל דוד הוא בין אלה שאחוז גבוה במיוחד מאורחיו (70%) היו תושבי חוץ, בעיר שרוב התיירות שלה מושתתת על תיירים. וזה לא נעים לראות גן סגור… אז לאחר 4 חודשים בהם היה סגור, מלון הספא העירוני DAVID TOWER של המותג MGALLERY מרשת מלונות ,ACCOR חזר ופתח את דלתותיו לקהל הרחב. וכך הגעתי אליו דווקא עתה.

לובי מרהיב, מצוחצח ומרשים. צילום מאירה רז

אהבה, זה כל הסיפור

מלון הספא העירוני הוקם לפני כשלוש שנים, ומושפע מסיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו, המהווים את מקור ההשראה למלוןDavid Tower , המשלב בין קסם תרבויות שונות, לבין עולם הפנטזיה והמציאות, ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום. הסולטאן החליט לבנות מגדל מפואר שכולו זהב, כדי להתייחד עם אהובתו על אחד הצוקים הנושקים לים התיכון. צבע הזהב הצובע את החופשה בגווני מלכות, מלווה את האורחים מרגע כניסתם למלון, ועובר כחוט השני בין המסדרונות, ועד הגעתם של האורחים לחדרם. מלון הספא העירוני David Tower מציב סטנדרטים חדשים של זהב, יופי, פאר ושפע המשרה אווירה רגועה, רומנטית, מפנקת ומלכותית, לאורך כל ימי החופשה והשהות.

המלון, שהינו אחד ממותגי היוקרה של רשת מלונות ACCOR הבינלאומית, ידוע כמלון ברמה גבוהה ביותר בישראל מכל הבחינות. עכשיו, בימי הקורונה, הוא מקפיד על חיטוי והגיינה בצורה יוצאת דופן, וזאת בנוסף לנקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים. החדרים, כמו גם הספא, עוברים חיטוי נוסף שצריך, כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית. בין היתר, מקפידים על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם, כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, דלת היציאה למרפסת, שלטים, מתגים של תאורה, של מזגן ועוד. לאחר שהחדר עבר את הנקיון והחיטויים הנדרשים, המנקה מדביק מדבקה מיוחדת על דלת החדר וזו נקרעת ברגע שהאורח הבא פותח את הדלת, וכך ניתן להבחין אם החדר עבר חיטוי. מובן שכך הוא גם במרחבים הציבוריים, בהם נדרשים האורחים לעטות מסכות פנים.

עתה, ממש מתבקש שאפנה לבדוק את חדרי, אבל עוד רגע… אני סקרנית לפגוש את מנהל המלון, דני רונן.

דני רונן, מנהל המלון, על רקע הבר ופינת הסבה במלון (את המסיכה הוריד לרגע לצורך הצילום). צילום שוש להב

דני רונן, מנכ"ל המלון ויו"ר התאחדות מלונות נתניה    

דני רונן, נשוי ואב ל- 3, בוגר מדעי המדינה וספרות אנגלית באוניברסיטת חיפה ותואר שני בלימודי ניהול באוניברסיטה באנגליה. צבר ניסיון רב בתחום המלונאות והתיירות, בין היתר שימש כמנכ"ל רשת מלונות בוטיק בצרפת ובשוויץ, ייעץ בפתיחת מלון בקורפו, ניהל 2 מלונות של רשת מלונות אקור (ACCOR) בנתניה ובטבריה ושימש כמנכ"ל התאגיד העירוני של תיירות חיפה. מאז הקמת מלון DAVID TOWER היוקרתי בנתניה, הוא משמש כמנכ"ל שלו, וגם נבחר כיו"ר התאחדות המלונות של נתניה. כאשר נפגשנו לפני כשנה במלון המשגשג והמצליח, שנינו לא צפינו שאת יום הולדתו השלישי של מגדל דוד, נחגוג בצל הקורונה, עם מסיכות, כשהמלון נפתח לאחר 4 חודשים בהם היה סגור, ומנסה לחזור לפעילות נורמלית, בתקופה לא-נורמלית.

דני משווה את תחום המלונאות לריצת מרתון, כעסק לטווח ארוך של עשרות שנים, בשונה מהייטק, לדוגמא, ששם נותנים את המכה, עושים אקזיט, וזהו. בשל המצב הוא הנהיג שינויים במלון, ביחס לשנה שעברה הורדו המחירים, תפעול הספא חזר לידי המלון ומציעים חבילות מיוחדות לאירוח סביב הספא גם לאורחים שלא לנים במלון. דני מציין בגאווה שהמלון זכה באות המצוינות לשנת 2019 מאתר התיירות היוקרתי והגדול ביותר ברשת tripadvisor. הוא מביט קדימה באופטימיות ומסכם: "את שואלת למה כדאי לאורח להגיע למלון הזה? בגלל האיכות, מפני ששייך לרשת בינלאומית עם סטנדרטים בינלאומיים, וכשהישראלי לא יכול לצאת לחו"ל, מי שמתארח כאן מרגיש בחו"ל".

חדר מפנק, מעוצב ומאובזר להפליא במגדל דוד נתניה. צילום מאירה רז

מלון בסטנדרטים גבוהים ביותר

המלון ממוקם בקו הראשון לחוף הים של נתניה, בלב ליבה של העיר, סמוך לכיכר העצמאות, שהינה הכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל ו- 500 מטר משוק נתניה, הנחשב לאחד מהשווקים היפים והססגוניים בארץ. במרחק 5 דקות הליכה נמצא מוזיאון נתניה, שמאד כדאי לבקר בו ו… תראו את השקיעה הכי יפה מציצה מהחלון או המרפסת. הלובי במלון יוקרתי ומפואר, בעיצוב המכניס את האורחים לעולם שכולו קסם ופנטזיה. במלון 75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי, המשלב בין מזרח ומערב, ומכילים את כל פריטי האבזור והנוחות, בסטנדרטים הגבוהים והנודעים של רשת ACCOR הבינלאומית, לחוויית אירוח מושלמת. לרגל חגיגות 3 שנים למלון הוא השיק חדרי אקזקיוטיב ספא, עם מרפסת ונוף לים. בחדרים אוירה רגועה וייחודית, אמבט מיוחד ומערכת עם מוצרי שמני אמבט ייחודיים, פינת קפה, מיטה נוחה במיוחד, חלוקים ונעלי בית והפתעות נוספות.

הסוויטות המלכותיות של הסולטן – קורדובה ואלהמברה, יוקרתיות ומפנקות, ממוקמות בקומה ה-7 של המלון ומשתרעות על שטח של כ-75 מ"ר. בכל אחת סלון רחב ידיים, פינת ישיבה סביב שולחן עגול, שולחן עבודה, חדר שינה מרווח בו מיטת קינגסייז מפנקת, מצעים וכלי מיטה איכותיים ביותר, חדר אמבטיה גדול ויפהפה עם אמבט ומקלחת עם ראש גשם, מרפסת כפולה עם מיטות שיזוף, הפונה במלואה לחוף הים היפהפה של נתניה. בסוויטות יש גם כספת, מכונת נספרסו, מיניבר חופשי וכמובן חלוקים איכותיים ונעלי בית. ולמה האורחים מחכים כל הלילה? ברור, לארוחת הבוקר, שהיא משופעת בכל טוב וערוכה לפי כל כללי התו הסגול למלונות. טעים, אסתטי והגייני.

הנוף הנשקף ממרפסת חדרי. צילום שוש להב 

ספא מפנק וטיפולים מקצועיים

ספא VIA MARIS המשתרע על שטח של 1000 מ"ר, פועל תוך הקפדה יתרה ודקדקנית על כל פרט ופרט ועל כלל דרישות ההגיינה, כולל בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת מנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים, וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה היפה של נתניה. הספא מצויד בחדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות מתכווננות אקסקלוסיביות, סוויטת טיפולים זוגית, ג'קוזי, ג'קוזי פרטי, חמאם טורקי אותנטי, סאונה רטובה, סאונה פינית, חדר כושר מאובזר במכשירי כושר מתקדמים וחדשניים.

החומרים והמרכיבים בהם הספא משתמש לטיפולים לקוחים מתוך יומן המסע שניהל הסולטאן במהלך מסעות נדודיו, בו תיאר את אותן מסורות עתיקות יומין שנחשף אליהן, ובכל מקום קסום אליו הגיע, חקר את מנהגי המקום ולמד את סודות הטיפולים העתיקים להרגעת הגוף והנפש. אז

לרגל הפתיחה מחדש של המלון והספא, ועם חגיגות 3 שנים למלון, מזמין המלון את הציבור לצאת למסע אקזוטי ייחודי ומענג במיוחד בספא VIA MARIS, עם חבילות מסע במחירים אטרקטיביים במיוחד!

הבריכה המקורה היפה שבמתחם הספא במלון. צילום איתי סיקולסקי

מלון DAVID TOWER

רח' דוד המלך 8 נתניה

https://www.davidtower.co.il/

Exit mobile version