Site icon IAS

מלון הרברט סמואל רויאל שנגרילה באילת ייפתח ב-17 ביוני

מלון רויאל שנגרילה אילת : נופים מדהימים, שירות איכותי ואווירה יוקרתית. צילום גלי לויטה ליבוביץ

רויאל שנגרילה אילת יצטרף ל- 6 בתי המלון הנמנים עם קבוצת נקש שנפתחו בערב חג השבועות: סטאי כנרת, הרברט סמואל בית בגליל, הרברט סמואל אוקיינוס הרצליה, הרברט סמואל אופרה תל אביב, הרברט סמואל מילוס בים המלח והרברט סמואל הריף באילת.

מלון "הרברט סמואל רויאל שנגרילה אילת" הוא מלון יוקרתי, שממוקם בפסגת ההר מעל מלון אורכידאה אילת. המלון מציע 53 יחידות אירוח, ביניהן וילות עם בריכות צמודות ווילות עם ג'קוזי במרפסת.

אורחי המלון נהנים, בין היתר, מטרקלין אירוח, שכולל מזנון עשיר ומשקאות; בריכת שחיה; דלפק קבלה 24 שעות; אפשרות לשירות באטלר במהלך השהיה (תמורת תשלום); שירות חדרים 24 שעות ביממה; טיפולי ספא בחדרים; מכונת נספרסו בחדר; מיני בר מלא ביום ההגעה ועוד.

מהנהלת הרשת נמסר כי ניתן לבטל  את הזמנת החדרים בכל מלונות הרשת עד 48 שעות טרם ההגעה למלון ללא דמי ביטול. כמו כן בכל בתי המלון נעשו ההתאמות הנדרשות על פי הנחיות משרד הבריאות והתיירות כדי לאפשר לאורחים חופשה מהנה ובטוחה.

מחיר האירוח במלון "הרברט סמואל רויאל שנגרילה אילת" לזוג, ללילה, באמצע השבוע, על בסיס לינה וארוחת בוקר  – הוא החל מ- 760 ש"ח (בחדר שנגרילה). המחיר בסוף שבוע הוא החל מ- 1140 ש"ח לזוג, ללילה, על בסיס לינה וארוחת בוקר בחדר שנגרילה.

Exit mobile version