Site icon IAS

מלון הבוטיק וגלריית האמנות אסמבלאז': פתיחת תערוכה קבוצתית

מלון הבוטיק וגלריית האמנות אסמבלאז'. צילום רן בירן

מלון הבוטיק וגלריית האמנות אסמבלאז' מזמינים לפתיחת התערוכה:PCC – Political Correctness Culture / פוליטיקלי קורקט בתרבות במאה ה-21, תערוכה קבוצתית שאצר דורון בנבנישתי.

מלון בוטיק אסמבלאז': נפתח בשנת 2020 באזור ה"עיר הלבנה" השוכנת בלב ליבה של תל-אביב, ברח' אלנבי 48, במרחק הליכה קצרה מקו החוף של העיר וממוקדים תיירותיים. חדרי המלון היוקרתיים ממוקמים בין כתליו של מבנה יפהפה בן 100 שנים המיועד לשימור מחמיר ומתאפיין בסגנון עיצוב אקלקטי ייחודי. חדרי המלון מעוצבים בסגנון מוקפד ובאופן שמדגיש וחוגג את ההיסטוריה העשירה של המבנה. המלון האורבני מציע 20 יחידות אירוח, גג פתוח המשקיף לחוף הים, חצר קסומה, בית קפה עם תפריט שף וספא מפנק עם טיפולי עיסוי וסאונת אדים.

גלריה מדרגות אסמבלאז' לאמנות עכשווית ולצילום: הוקמה בשנת 2020 ומהווה חלק בלתי-נפרד ממלון הבוטיק האורבני. חדר המדרגות של מלון הבוטיק משמש כחלל הגלריה העיקרי שבו מוצגות תערוכות מתחלפות. אוֹצְרוּת התערוכות נוצרת תוך זיקה ישירה לחלליו השונים, וכן ליצירות האמנות הקבועות של המלון. בחצר המלון החבויה מתקיימים אירועי תרבות ומוזיקה מעוררי השראה המתכתבים עם אופיו המכשף של המתחם כולו.

מתוך התערוכה במלון הבוטיק וגלריית האמנות אסמבלאז'. צילום ניר אריאלי

התערוכה פוליטיקלי קורקט בתרבות במאה ה- 21: יותר מכל זמן אחר בהיסטוריה של התרבות, אנו נמצאים בנקודה שבה ה-Subculture (תת-תרבותית) משפיעה על השיח האמנותי ועל האג'נדה בחברה במאה ה-21. אחרי מאות שנים שבהן שוליי החברה התקיימו בשיח היומיומי ללא קול וללא הכרה בזכויותיהם, הוגדרו כ"פריקים", "מוזרים" ו-"מנודים", כיום הם מתקיימים באור, וקולם נשמע בזכות אמניות ואמנים שלקחו על עצמם את תפקיד מכווני הזרקורים, המעירים והמאירים של תרבות השוליים ומבשרי שיח ה-PC הציבורי.

בהשתתפות: ניר אריאלי, עידן בירן, יעל ברתנא, לארו גרביאר, נטע דותן, מיכל חקוקי, הילה כדי, אריק מירנדה, ליאנה נבון, יגאל פליקס, ערן שקין. האוצר דורון בנבנישתי.

פתיחה חגיגית לתערוכה: יום חמישי, 16 בפברואר בשעה 19:30.

תאריך נעילה: יוני 2023

מלון אסמבלאז': רח' אלנבי 48,  תל-אביב,

077-706-6760    /   info@assemblagebh.com

בקרו בעמוד הפייסבוק ובאתר אסמבלאז'

מלון הבוטיק וגלריית האמנות אסמבלאז'. צילום רן בירן
Exit mobile version