Site icon IAS

מלון הבוטיק בראון JLM: חדש, מעוצב וינטג' ובמיקום מנצח בלב ירושלים

בראון JLM ממוקם במבנה היסטורי בן המאה ה-19 שעבר שימור קפדני ומעליו נבנו 6 קומות מלון חדשות. צילום שוש להב

"ירושלים היא החו"ל החדש", אומר לי יהודה שמוראק – מנכ"ל מלון הבוטיק החדש והיפה בראון JLM, של רשת בראון בירושלים, ובמקביל, משמש גם כמנכ"ל של וילה בראון, בירושלים. הוא בכלל מגיע לירושלים ברכבת, מחדרה בה הוא גר, ומתנייד בעיר עם קורקינט חשמלי. נחמד לראות את הגבר האלגנטי, שיורד מהקורקינט… כך מנצחים את הפקקים ואת בעיות החנייה, זריז ויעיל.

בלב ליבה של ירושלים נפתח לאחרונה מלון BROWN JLM, הצאצא החדש והמיוחד למשפחת מלונות בראון. המלון משקיף על גן העצמאות ואל מוזיאון הסובלנות החדש, סמוך למדרחוב נחלת שבעה מעברו האחד ולקניון ממילא וחומות העיר העתיקה מעברו השני. בדומה לכל מלונות בראון בישראל ובעולם, בראון JLM מעניק חוויית שהות אורבאנית, עדכנית ובינלאומית וצובע אותה בגוונים ירושלמיים. המלון מהווה תוספת בוטיקית ועדכנית לעיר, לצד שני המלונות הקיימים של קולקציית בראון (וילה בראון ו-וילה בראון במושבה, שנפתח לאחרונה מחדש לאחר שיפוץ ושדרוג) ומלון בראון מחנה יהודה, שנפתח גם הוא ממש לאחרונה, באזור השוק המפורסם.

בראון JLM ממוקם במבנה היסטורי בן המאה ה-19 שעבר שימור קפדני ומעליו נבנו 6 קומות מלון חדשות ובהן 46 חדרי מלון מרווחים, שעוצבו ביד אמן על ידי האדריכל פרופ' יוסי פרידמן. מבנה עתיק בחזית המלון כמו גם התקרות המצוירות ששומרו בחלל הלובי, מוסיפים לסגנון הירושלמי האותנטי ומשתלבים אל תוך עיצוב עדכני ומסוגנן, עשיר בפרטים, גוונים וטקסטורות. העיצוב המשלב פריטי וינטג' מרהיבים, שנאספו בשווקי פשפשים בארץ ובעולם, הינו המשך לקו הסגנוני של Brown TLV המיתולוגי בתל אביב ושל ה- Brown Acropol החדש באתונה.

חדר קלאסיק מפנק וססגוני עם מרפסת צרפתית. צילום מקס קובלסקי

המלון מציע לאורחיו, בנוסף לחדרים הנעימים, גם לובי יפה ומזמין ובו פינת שתייה חמה-קרה חינמית. במהרה יהיה גם בית קפה-מסעדה אלגנטי בקומת הכניסה, חדר ישיבות מצויד וגולת הכותרת – מרפסת גג מרשימה הצופה לנוף הפתוח ובה בריכת אינפינטי מפנקת ממנה משקיפים על הנוף הפתוח, סאונה, ג'קוזי ואזור שיזוף והתרגעות, זאת לצד רופטופ בר/לאונג', שבו תוגש גם ארוחת הבוקר של המלון. כרגע, ארוחת הבוקר מוגשת בבית הקפה "קפית" הסמוך למלון, עם שובר שהאורחים מקבלים – טעים ומשביע. לארוחת צהרים או ערב, כדאי מאד לצעוד מספר צעדים ימינה מפתח המלון, אל בית הקפה (החלבי והכשר) "נאדי", הנמצא בבניין השכן, ולהזמין את כל המנות הנהדרות שבתפריט העשיר. סעדתי, נהניתי וממליצה.

כאמור, המלון מציע 46 חדרים מעוצבים בסגנון ירושלמי עדכני, הנחלקים ל-6 סוגי חדרים: חדרי סולו לאורח יחיד, חדרי אורבן אינטימיים לזוג, חדרי קלאסיק וקלאסיק עם מרפסת עמידה צרפתית לזוג, הפונים אל גן העצמאות הירוק, וכלה בחדרי דילאקס ודילאקס עם מרפסת, המארחים בנוחיות זוג ושני ילדים או שלושה מבוגרים וילד. חדרים מככבות מיטות קינג סייז (למעט חדרי הסולו) עם מצעי כותנה מצרית יוקרתיים צחורים, מיני בר ושולחנות עבודה (החל מחדרי הקלאסיק). בחדרי הדילאקס גם ספה נוחה הנפתחת למיטה מפנקת ובמרפסת הדילאקס פינת ישיבה מרווחת אל מול הנוף.

עוד בחדרים טלוויזיות HD עם מגוון ערוצי לוויין, כספת מותאמת למחשב נייד ואינטרנט אלחוטי חינם. חדרי האמבט מרווחים ומצוידים במקלחוני מפל גשם. את חוויית הרחצה משלימים מוצרי הטואלטיקה היוקרתיים של מולטון בראון (לונדון), וחלוקי הפיקה הרכים שהפכו לסימן ההיכר של קולקציית מלונות בראון. אני התארחתי בחדר זוגי עם מרפסת צרפתית קטנה דרומית בה תפסתי שיזוף בשמש האביבית, ולאחר שספגתי ויטמין D ונופים ירוקים, התפניתי להתענג על החדר המפנק והססגוני (ממש כמו בתצלום).

יהודה שמוראק, מנכ"ל המלון, ליד השלט שאך זה נתלה בכניסה למלון. צילום שוש להב

יהודה שמוראק, מנכ"ל המלון, נשוי, פלוס שלושה ילדים בהם הוא מאד גאה, וכלבה בשם טקילה (כן, המשקה), עוסק מזה 25 שנים בתחום המלונאות, ושימש בתפקידים מגוונים בבתי מלון שונים. לרשת בראון הגיע לפי כשלוש שנים, כבר כמנכ"ל. "בראון JLM נפתח בתקופת הקורונה כהחלטה אסטרגית של הרשת", מספר שמוראק, "כי שום קורונה לא תשבור את בראון. הקורונה תהיה אירוע חולף, אבל בראון ממשיכה ותמשיך להיות נוכחת, ולחדש". ההתארגנות לאחר סגר הקורונה לא היתה פשוטה – חסר בכ"א מקצועי (גם בגלל החל"ת), שינויים מוקפדים על-פי הנחיות התו הסגול ועוד, אבל מסתדרים עם מה שיש. היתרון של בראון בהיותה רשת בוטיקית, קטנה וזריזה, שאפשר להסתדר עם פתיחת 20 חדרים וניוד עובדים.

יהודה מספר שמלון BROWN JLM פונה אל קהל מגוון של נופשים, מזוגות רומנטיים ומשפחות קטנות ועד אנשי עסקים מהארץ ומחו"ל, המעוניינים לחוות את ירושלים בשיא הסטייל. על רשת בראון הוא אומר ש"זו חברה מעיזה עם חזון", ועל הבעלים יש לו רק מילים טובות: "מתנה לעבוד עם ליאון (בעלים-שותף). מצד אחד, רמת הדרישות מבחינת איכות המוצר היא אחת הגבוהות בארץ, כמו גם חוסר ההתפשרות בעמידה בסטנדרטים, אך מצד שני, היד החופשית והתמיכה שניתנות לי הן ברמה מפתיעה".

לשאלתי, מהם האתגרים העיקריים בפניהם הוא עומד והמטרות הקרובות לביצוע? הוא עונה: "האתגר הכי גדול הוא להשמיש את המלון ל 100% עד אמצע מאי, ולהביא אותו לרמה תפעולית מלאה. להפעיל את הבריכה על הגג וכל שסובב אותה, את הלובי ואת ארוחת הבוקר. אני רץ קדימה בכוונה להשיג את המטרות האלה".

הלובי היפה והמזמין של בראון JLM. צילום שוש להב

מסעדות: לאחר פתיחת המסעדות במלון, יוכלו אורחי הבראון JLM ליהנות מארוחת בוקר ירושלמית עשירה ומפנקת בסגנון בופה, בשילוב תפריט א-לה כארט במסעדה שעל גג המלון, בכל יום בין השעות 12:00-07:00. במקביל, יפעל בלובי המלון בית קפה/מסעדה אלגנטי שישרת גם אורחים מבחוץ.

ספא: במלון סוויטת ספא מפנקת, המבטיחה למתארחים בה חוויה זוגית אינטימית ורומנטית. בחדר הטיפולים הזוגי מחכה צוות מעסים מיומן ותפריט טיפולים עשיר, כמו גם אמבט ג'קוזי זוגי רחב ידיים.                                                                  

מיקום מנצח: בראון JLM מציע לאורחיו מיקום מושלם בלב ליבה הפועם של העיר ירושלים, קרוב לשלל אטרקציות, מוקדי תיירות ושופינג. המלון ממוקם על צומת הרחובות הלל ובן סירא. במרחק כמה פסיעות מצוי מדרחוב נחלת השבעה היפיפה על שלל המסעדות, החנויות והגלריות שבו. שער יפו והכניסה לעיר העתיקה והשוקקת נמצאים כ-5 דקות הליכה מן המלון.

שופינג, טבע ואמנות: חובבי השופינג יוכלו ליהנות מקניון ממילא המצוי גם הוא במרחק הליכה, ואילו חובבי הטבע יוכלו לטייל אל גן העצמאות הסמוך. את החוויה הירושלמית משלימים מספר מוזיאונים הפועלים בקרבת המלון, כמו מוזיאון יהדות איטליה, מוזיאון המוזיקה (וכיכר המוזיקה השוקקת), וגם מוזיאון הסובלנות הצפוי להיפתח ב-2021.                                                                                     

נגישות ושירותי מלון נוספים: המלון נגיש לאורחים בעלי מוגבלויות ומציע חדרים ושירותי מלון מונגשים. חיות עד 9 קילו יתקבלו בברכה, ללא תשלום, בהודעה מראש. אינטרנט אלחוטי ללא תשלום בכל שטחי המלון. אופניים לרשות האורחים – ללא תשלום. אוויר ואווירה ירושלמית – על-חשבון הבית…

בראון JLM, הלל 41 ירושלים  

טלפון: 02-6251900, להזמנות: *9646

Exit mobile version