Site icon IAS

מלון דיוויד קמפינסקי ת"א: 'המלון החדש הטוב ביותר בעולם לשנת 2022'

מלון קמפינסקי תל אביב.. צילום סטודיו לובן

מגזין תיירות היוקרה  "ULTRATRAVEL" פרסם השבוע את רשימת הזוכים האקסקלוסיבית בתחרות Ultimate Luxury Travel Related Awards  לשנת 2022-התחרות המובילה בתחום תיירות הפרמיום בעולם. הדרוג מבוסס על דרוג של כ- 1.2 מיליון מנויי המגזין ומטיילים אמידים בלמעלה מ-100 מדינות לצד סוכנויות נסיעות ואנשי מקצוע מהענף .

בתחרות השנה, שמתקיימת בפעם ה-14, הצליחה ישראל להיכנס לרשימת הזוכים עם נציגה אחת כשמלון דיוויד קמפינסקי תל אביב, שהושק באפריל האחרון, זכה בתואר 'המלון החדש הטוב ביותר בעולם לשנת 2022'.  מנימוקי המדרגים: "קמפינסקי תל אביב מציג שירות וחווית אירוח שהם הרבה מעבר לסטנדרט הנהוג בתעשייה".

גיא קליימן, מנכ"ל דיוויד קמפינסקי תל אביב, "אנו גאים מאוד בזכייתנו בפרס כמלון החדש הטוב ביותר בעולם. עבורנו, זוהי עוד הכרה למאמצים ולאמצעים הרבים שאנו משקיעים בעובדים על מנת שיעניקו לאורחים שירות מוקפד ואיכותי בסטנדרטיים הבינלאומיים שאנו מחויבים להם".

הבריכה של מלון קמפינסקי תל אביב.. צילום סטודיו לובן.DNG

מלון דיויד קמפינסקי תל אביב ממוקם ברחוב הירקון 51 על חוף ימה של תל אביב. המלון שבהקמתו הושקעו כמיליארד שקלים, מתנשא לגובה של 34 קומות ומציע 250 חדרים, 43 סוויטות מנהלים ו-14 סוויטות מיוחדות. כל חדרי המלון והסוויטות מעוצבים בסגנון מודרני קלאסי ובמרכזם חלונות הזזה ענקיים, שנמתחים מהרצפה ועד התקרה, מכניסים את הים והאור הטבעי אל תוך החדר, ומעניקים תחושה של מרחב וזרימה.

במלון פועלות 2 מסעדות שף Sereia Lounge & Restaurant- מסעדת דגים ברמה גבוהה שמושתתת על חומרי גלם טריים עם תפריט עונתי. ארוחות הבוקר מוגשות באותה מסעדה ובמרפסת רחבת הידיים הצמודה אליה ואשר נושקת לטיילת של תל אביב. בקומת הלובי פועל הבר המרכזי The Common Bar עם תפריט בשרים מובחר ובצמוד אליו טרקלין סיגרים של המותג הבינלאומי  Habanos S.A שהינו אחד מ-16 מסוגו בכל רחבי העולם.

Exit mobile version