Site icon IAS

מלון גומא: רשת ישרוטל מכריזה על פתיחת מלון חדש על שפת הכנרת

לובי מלון גומא, החדש מרשת ישרוטל. צילום יח"צ ישרוטל

מתחדשים ברשת מלונות ישרוטל, המשיקה את מלון גומא, לשעברThe Sea Of Galilee, שנרכש לאחרונה על יד הרשת. המלון המשויך לסגמנט Isrotel Design, ממוקם על שפת הכנרת, בחוץ הצפון מערבי, מול היישוב מגדל. ישרוטל מחזיקה כיום 20 מלונות ומלון גומא יהיה המלון ה- 21 של הרשת והראשון על שפת הכנרת. מלון גומא שהוקם בשנת 2019, יתחיל לארח על פי תקנות התו הירוק, תחת המותג ישרוטל ב- 15 לפברואר. הזמנות חדרים ניתן לבצע באתר ישרוטל כבר מה -21.12.

ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל: "מלון גומא הוא המלון הראשון מבין שלושת המלונות החדשים שיפתחו בשנת 2022. הייתה ציפייה מצד האורחים שלנו שהרשת תשיק מלון נוסף בצפון הארץ, לכן בחרנו לרכוש את המלון הזה, הממוקם ממש על שפת הכנרת. אנו נשפץ ונתאים את המלון לסטנדרטים של ישרוטל, כדי לאפשר לאורחים שלנו ליהנות מאירוח באזור הגליל והכנרת, מאטרקציות משפחתיות וזוגיות וכמובן מאירוח מוקפד בסטנדרטים הגבוהים של רשת ישרוטל. אנו מזמינים את הישראלים להקדים ולהזמין חדרים באתר הרשת ולשריין לעצמם חופשה צפונית מושלמת".

מלון גומא, המכיל 212 חדרים, מוקף בנופים הירוקים המאפיינים את האזור, ומאפשר לנופשים בו הנאה קסומה מהזריחות והשקיעות היפות מדי יום, מטבילה נעימה במים הצלולים ומנוף יפהפה של הרי הגליל והגולן הסמוכים. המיקום של המלון מאפשר חופשה בלתי נשכחת והנאה מושלמת מחוויה קולינרית איכותית, עיצוב עדכני וחוף ים צמוד. לצד הנופים והאטרקציות שהאזור מעניק, יקבלו אורחי המלון חופשה בלתי נשכחת. במלון בריכת שחייה, מסעדה, לובי רחב ידיים, חדר כושר, חדרי ישיבות, אולם כנסים ואירועים ומרפסת גדולה הצופה על הנוף הכנרת והגולן.

בריכת מלון גומא, החדש מרשת ישרוטל. צילום יח"צ ישרוטל

רשת ישרוטל הוקמה בשנת 1984 על ידי היזם הבריטי דיויד לואיס, עם מלון המלך שלמה באילת. כיום, כוללת הרשת 20 בתי מלון בפריסה ארצית בהיקף של 4402 חדרים ולמעלה מ-5200 עובדים. מלונות הרשת באילת: רויאל ביץ' אילת, המלך שלמה, רויאל גארדן, אגמים, ים סוף, ספורט קלאב, לגונה וריביירה. במצפה רמון: בראשית, קדמא ופונדק רמון. בים המלח: ים המלח וגנים. בירושלים והסביבה: כרמים ואוריינט. בתל אביב והסביבה: רויאל ביץ' תל אביב, סי טאואר ופאבליקה בהרצליה. בצפון: אחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל ומצפה הימים.

לרגל השקת המלון יינתנו 20% הנחה על מחירי האירוח בין התאריכים 15/2 ל- 7/4.

Exit mobile version