Site icon IAS

מטוס בואינג 777X יוצג לראשונה בתערוכה האווירית של דובאי

מטוס בואינג X777 יוצג לראשונה בתערוכה האווירית של דובאי. צילום בואינג

יצרנית המטוסים בואינג תערוך את הופעת הבכורה הבינלאומית למטוס הבואינג 777X בתערוכה האווירית של דובאי שתתקיים במשך 4 ימים החל מה-14 בנובמבר 2021. זה יהיה חלק מתצוגה רחבה יותר של מוצרים מסחריים, ביטחוניים ושירותים של בואינג במזרח התיכון.

"בואינג נרגשת להשתתף באופן מלא בתערוכה האווירית של דובאי, האירוע הבינלאומי הגדול הראשון מזה כמעט שנתיים, ולהיות מסוגלת ליצור קשר ישיר עם לקוחות, שותפים, ספקים ובעלי עניין אחרים מהאזור ומחוצה לו", אמר קולג'יט גאטה-אורה (Kuljit Ghata-Aura), נשיא בואינג למזרח התיכון, טורקיה ואפריקה. "התערוכה היא הזדמנות מושלמת להתכנס ולהזכיר לעולם את החשיבות של התעשייה שלנו ולדון בטכנולוגיה ובחידושים שהם קריטיים לקידום תעשיית התעופה וחלל בת קיימא".

המטוס החדש, שמתבסס על הצלחתם של הבואינג 777 וה-787, משלב בתוכו את מירב היתרונות של שני המטוסים, ויהיה המטוס הדו-מנועי הגדול והיעיל בעולם. צריכת הדלק, פליטות הגזים ועלויות התפעול תהיינה טובות ב-10% בהשוואה למטוסי מהמתחרים.

התצוגה תכלול גם את Boeing ecoDemonstrator 2021, מטוס אלסקה איירליינס 737-9 שיבדוק כ-20 טכנולוגיות להפחתת השימוש בדלק, פליטות גזים ורעש ולשיפור הבטיחות. לעומת זאת, אייתיחאד איירווייז תציג מטוס דרימליינר מסוג 787-10 המציין את שיתוף הפעולה של חברת התעופה עם בואינג לקידום תעופה בת קיימא.

כמו כן, חברת התעופה flydubai – מפעילת ה-737 הגדולה באזור – תציג את מטוס הבואינג 737 MAX 9 המפחית את צריכת הדלק ופליטת ה-CO2 ב-14% בהשוואה למטוסים הקודמים.

Exit mobile version