Site icon IAS

מותג המטען Turkish Cargo נבחר לטוב באירופה

מטוס קרגו של טורקיש איירליינס. צילום טורקיש

טורקיש איירליינס, נבחרה ל"חברת הקרגו הטובה באירופה" בטקס חלוקת פרסים הנערכת זו הפעם ה-36, אם כי בפעם הראשונה בפלטפורמה דיגיטלית בשל התפרצות מחלת הקורונה. 12 חברות זכו בפרסים על פי קריטריונים כמו איכות, חדשנות, יעילות, מהירות, אמינות ועוד, הפתוחים לכל תעשיית הקרגו.

"יחידת הקרגו של טורקיש איירליינס מביאה גאווה לארצנו על פעילותה המוצלחת בהטסת מטענים ברחבי העולם. למרות המשבר העולמי, יחידת  Turkish Cargo ממשיכה את סיפור ההצלחה שלה בפתרונות יעילים יותר על ידי פיתוח ושימוש בטכנולוגיות חדשות וגישות חדשניות. אחת הדוגמאות המשמעותיות לגישות אלה הוא SmartIST, אחד ממתקני המטען האווירי הגדולים והמודרניים בעולם. ממוקם בשדה התעופה באיסטנבול, המתקן ישתמש בטכנולוגיות כמו מזל"טים, אוטומציה רובוטית ואופטימיזציה. עם התפתחויות הטכנולוגיות החכמות והדיגיטליזציה, המותג שלנו ימריא להישגים רבים נוספים. אני מברך את מותג המטען האווירי של מדינתנו ואת כל עובדינו שתרמו להצלחתו, אמר מ. אילקר אייסי (M. İlker Aycı), יו"ר הדירקטוריון בחברת טורקיש איירליינס. "

מ. אילקר אייסי, יו"ר הדירקטוריון בחברת טורקיש איירליינס. צילום טורקיש

יחידת המטען של חברת טורקיש איירליינס יוצרת גשרים בין יבשות

כמותג המטען האווירי המתפתח בעולם, יחידת הקרגו של טורקיש איירליינס המשיכה את פעילותה ללא הפרעות במהלך תקופת מגיפת COVID-19 והעבירה מזון, סיוע, תרופות, מסכות וציוד רפואי ברחבי העולם. היחידה המשיכה לבצע עבודותיה 24/7 לשמירה על שרשרת אספקת התרופות העולמית, והצליחה להוות 1 מכל 20 מטוסי התובלה בעולם.

מטוסי המטען של החברה טסים ליותר מ -300 יעדים, 95 מהם יעדי מטען ישיר, ב -127 מדינות ברחבי העולם ומציעה את שירותיה 24/7 ללקוחותיה ברשת הגלובלית שלה. יחידת הקרגו פועלת באמצעות צי של 25 מטוסי מטען וצי החברה מונה 362 מטוסים. כמותג המטען האווירי הטוב ביותר, יחידת הקרגו ממשיכה להעלות את הרף מדי יום על ידי שילוב של מגוון השירותים הרחב שלה עם היתרון הגיאוגרפי הייחודי של טורקיה ומטרתה להיות אחד מחמשת מותגי המטען האווירי המובילים בשנת 2023.

Exit mobile version