Site icon IAS

מועצת הנסיעות והתיירות העולמית מסייעת במיגור סחר בבני אדם

מיגור הסחר בבני אדם. צילום freepik

מועצת הנסיעות והתיירות העולמית (WTTC) פרסמה דו"ח חדש וחשוב המציין כיצד מגזר הנסיעות והתיירות העולמי יכול לסייע במיגור סחר בבני אדם. הדו"ח פורסם בתמיכת קרן משפחת קרלסון, ומתבסס על נתונים שנחשפו בשנת 2019, בפסגת הגלובלית של מועצת הנסיעות והתיירות העולמית בסביליה, ספרד.

עם הדו"ח שפורסם, "מניעת סחר בבני אדם: מסגרת פעולה למגזר התיירות והתיירות", WTTC שואפת לחזק את שיתוף הפעולה בין בעלי העניין ולשתף שיטות עבודה מומלצות להעלאת המודעות באופן בו המגזר יכול לעשות, ולשנות זאת, להתייחס לזה באופן יזום כפשע עולמי. הדו"ח מפרט מסגרת פעולה להתמודדות עם סחר בבני אדם, סביב ארבעה עמודי תווך עיקריים: מודעות, חינוך והכשרה, הסברה ותמיכה.

ארגון העבודה הבינלאומי (ILO) מעריך כי בשנת 2016, יותר מ -40 מיליון אנשים ברחבי העולם היו קורבנות של סחר בבני אדם. מגפת הקורונה לא רק שמה זרקור על אי-שוויון קיים אלא החריפה אותו. זה האיץ את הצורך הדחוף בפעולות ממוקדות בתחום התיירות ונסיעות.

הדו"ח מציע פתרונות הן במגזר והן מחוצה לו, מכיוון שמורכבותם של פשעים בין לאומיים אלה דורשים מאמצים רב תחומיים ופעולה מתואמת של בעלי עניין, כגון מדינות, חברות פרטיות וארגונים בינלאומיים ברחבי העולם. עבור תחום הנסיעות והתיירות, משמעות הדבר היא לערב את המומחיות של כל בעלי העניין, כולל ניצולים, כמו גם ארגוני חברה אזרחית להקמת יוזמות משותפות.

וירג'יניה מסינה, סגנית נשיא בכירה ומנכ"ל מועצת הנסיעות והתיירות העולמית אמרה: "סחר בבני אדם הוא פשע עולמי שפוגע בחלשים, ממשיך לצמוח ולהשפיע על חייהם של מיליונים ברחבי העולם. דו"ח חיוני זה מציע מסגרת למגזר הנסיעות והתיירות למלא את תפקידה לסייע במאבק בסחר בבני אדם."

עלינו לקחת על עצמנו את האחריות על מנת להבטיח שמגזר הנסיעות והתיירות יציע סביבה בטוחה ומסבירת פנים לאלה העובדים בתוכו. בסופו של דבר, נסיעות הן דבר שמפגיש אנשים, וזה קריטי שנעזור באופן יזום להתמודד עם הפשע הזה. המגזר זקוק לגישה מגובשת ולמקד את מאמציו בהקדמת הסברה הקשורה לסחר בבני אדם על ידי שיתוף כל בעלי העניין המרכזיים. אנו מקווים כי דו"ח זה יכול לסייע במשימה זו ".

דו"ח מעמיק זה מדגיש את הצורך לעבוד על הקלת גישה שתגביר את ההבנה של פשע סחר בבני אדם, תאפשר זיהוי טוב יותר, מניעה והפחתת ההשפעות הפוטנציאליות והאמיתיות של המגזר, ושיתוף פעולה ציבורי-פרטי נוסף כדי לוודא נקיטת צעדים מתאימים על ידי ממשלות כאשר מתגלה סחר בבני אדם.

לדו"ח המלא, לחצו כאן

Exit mobile version