Site icon IAS

"מוזיאון חי": 100 שנה לרחביה, ירושלים, יתקיים ביום העצמאות

הכרזה של "מוזיאון חי". צילום באדיבות עיריית ירושלים

"מוזיאון חי" חוזר ובגדול, לאחר מספר שנים של הפסקה. עיריית ירושלים תקיים השנה את "מוזיאון חי" לרגל 100 שנה לשכונת רחביה. האירוע יתקיים ביום העצמאות ד' באייר, יום חמישי 5.5, החל מהשעה 15:30. הכניסה חופשית. במוזיאון חי יתוארו וישוחזרו סיפורם של הדמויות ההיסטוריות שהקימו את שכונת רחביה, חיו בה והשאירו חותם על הזיכרון הלאומי עד היום.

בחגיגות המאה לשכונת רחביה, בירושלים בירת מדינת ישראל, נצדיע ללוחמים ולמגשימים, לבונים ולנבנים, לסוללים דרכים בשממה הסלעית ובלבבות  הפועמים. נצדיע למי שסללו לנו את הדרך, שנותנים לנו היום, ביום העצמאות ה 74 למדינת ישראל, השראה וחומר למחשבה. מעשיהם של הראשונים יסופרו במוזיאון חי על ידי עשרות שחקנים, רקדנים, נגנים, תלבושות תקופתיות וטעמים של פעם. כולם מוזמנים לשוטטות לאורך הרחובות, בהם נחווה 100 שנים של מעשי יצירה, מחשבה, אומנות, דיפלומטיה, מנהיגות וכשרון.

מופע הסיום: "רחוב שר מאה שנות שירים", עם השחקן-זמר מתי סרי, יחל בשעה 19:30 ברחבת הסוכנות. ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "ביום העצמאות ה 74 למדינת ישראל, אני שמח לחדש כקדם את מוזיאון חי, ולהביא לחגיגות המאה לשכונת רחביה את הסיפורים המרתקים של קורותיה. המכלול הירושלמי יהווה למבקרים חגיגה אמיתית לנפש ולנשמה. סיפורה של ירושלים בירתנו ההיסטורית, מאז הקמת השכונה ב 1922 ועד ימינו, הוא סיפור של חלום שמתגשם, שליחותינו היא להגשימו מידי יום ביומו בכל תחומי חיינו. חג שמח".

Exit mobile version