Site icon IAS

מוזיאון השעווה "מאדאם טוסו" יפתח בדובאי

דמותו של ג'סטין טימברלייק במוזיאון השעווה מאדם טוסו דובאי. צילום יח"צ

פתחו יומנים כי הספירה לאחור החלה! בתאריך ה-14 באוקטובר צפויה להיפתח בדובאי אטרקציית מוזיאון השעווה המרגש מבית מאדאם טוסו. מדובר בצעד מרגש וראשון מסוגו באיחוד האמירויות, במסגרתו דובאי תהפוך למקום הראשון במזרח התיכון בו תיפתח האטרקציה הפועלת בלוקיישנים החמים ביותר בעולם. האטרקציה החדשה מצטרפת למגוון הפעילויות המלהיבות הממוקמות באי התוסס Bluewaters, בסמוך לגלגל התצפית הגדול בעולם Ain Dubai.

במקום החדש תמצאו שבעה חדרים בעיצוב מיוחד (כולל אזור מסיבות הכולל רחבת ריקודים אינטראקטיבית) ומגוון דמויות שעווה מדהימות המונה כ-60 כוכבי על בינלאומיים מתחומים שונים; החל מדמויות היסטוריות ופוליטיות כמו מלכת אנגליה ונשיא ארה"ב היוצא דונלד טראמפ, דרך ספורטאים נערצים כמו כריסטיאנו רונאלדו ועד זמרים, דוגמניות על וידוענים מתחומים שונים כמו קים קרדשיאן ואחיותיה. מה שהופך את מאדאם טוסו לאטרקציה ייחודית הנוגעת גם לתרבות ולהיסטוריה של המקום הוא הכללתן של 16 דמויות חדשות ומשמעותיות מהמזרח התיכון. בואו לקחת חלק בחוויה מרגשת, לטעום מעולם הזוהר ולהרגיש קרובים מתמיד לאנשים המפורסמים בעולם.

במסגרת חגיגות ההשקה, מאדאם טוסו דובאי מציעה רכישת כרטיסים מוקדמת לתצוגה המקדימה בה האורחים יוכלו לקבל הצצה לאטרקציה לפני כולם כבר בתאריכים ה-8 וה-9 באוקטובר. אם תרצו להבטיח את מקומכם בהשקה, תוכלו לעשות זאת באופן מקוון בלינק המצורף: www.madametussauds.com/dubai

מחירים: החל מ-135 דירהם למבוגר, 110 דירהם לילדים בגילאי 3-11. ילדים מתחת לגיל 3 ללא עלות.

דמותה של קיילי ג'נר במוזיאון השעווה של דובאי. צילום יח"צ

אודות מאדאם טוסו

מאדאם טוסו מזמינה אנשים מכל הגילאים להתקרב אל הבלתי מושג, אל הנערץ והזוהר כבר למעלה מ-250 שנים. ממוקמת בכ-25 מיקומים מובילים ברחבי העולם, אטרקציית השעווה האייקונית של מאדם טוסו מקדישה את עשייתה כדי לאפשר למבקרים את ההזדמנות לצעוד על השטיח האדום עם האנשים המפורסמים ביותר בעולם, מאגדות מוזיקה, גיבורי ספורט, מנהיגי עולם ידועים לשמצה, דוגמניות, שחקני קולנוע ועוד.

במאדאם טוסו ממשיכים להתעדכן כל הזמן ולשתף פעולה עם הסמלים העולמיים גם של הדור הצעיר וכן ליצור דמויות מדהימות ומציאותיות לצד חוויה אינטרקטיבית מרגשת. האטרקציה החדשה של מאדאם טוסו באיחוד האמירויות בדובאי ממוקמת ב- Bluewaters, המהווה בית לאטרקציות תיירותיות מובילות.

למידע נוסף, עקבו אחר מאדאם טוסו: באינסטגרם @tussaudsdubai | טוויטר @Tussauds_Dubai | פייסבוק מאדאם טוסו דובאי

Exit mobile version