Site icon IAS

מודי מגיע להדליק את IMTM 2023

מודי מייצג את תיירות מודיעין. צילום חורחה נובומינסקי

עיריית מודיעין-מכבים-רעות מקדמת בשנה האחרונה את תחום התיירות, במרחב שאוצרותיו היו ידועים עד היום רק לבודדים. בעירייה מקדמים תוכנית אסטרטגית לתיירות, וכחלק ממנה מודיעין מכבים רעות תשתתף ביריד התיירות הקרוב IMTM בדוכן בו יוצעו מטעמים מהאזור (כמו בירה מקומית) ופעילויות תיירות לכל המשפחה. עיריית מודיעין-מכבים-רעות .

העיר צפויה להשיק בקרוב אתר אינטרנטי, שיכיל מידע אודות אתרי טבע, תרבות ובילוי בעיר. האתר יכלול תכנים כמו מסלולי טיול באזור, לוח אירועים, מקומות בילוי, אירוח ביתי, סיורים ועוד, ויקדם את האתרים הקיימים, כמו מוזיאון מורשת החשמונאים הייחודי, פארק אקסטרים, אתרי הטבע הייחודים הסובבים את העיר, כמו גבעת תיתורה, הגבעות הדרומיות, פארק ארכאולוגי א'שון, בית הכנסת החשמונאי, גלריות אמנות ועוד. מוזיאון מורשת החשמונאים.

בעירייה שואפים למשוך למודיעין מכבים רעות אלפי מבקרים, שיכירו ויחוו מקרוב את העיר, יבלו במסעדות ובבתי העסק במרכז העירוני החדש, באירועים ובפסטיבלים הרבים המתקיימים בפארקים הגדולים, כמו פארק ענבה. בין יזמי תיירות מהעיר שיוצגו באתר תחת קטגוריות שונות של תחום העיסוק, נמצאים מורי דרך, סדנאות קולינריה, אירוח ביתי, חווה אקולוגית, מצפה כוכבים ושירותי טיולי אופניים, וכמובן, שלל אטרקציות ירוקות וחינמיות ברוח העיר, כמו והגן הלאומי העתידי – הגבעות הדרומיות. לצד כל אלו, נבנה בימים אלה במרכז  העיר המלון הראשון (לצד עשרות צימרים פעילים) וכבר פועלים בה מרכזי אירועים וכנסים רבים.

שמעון גואטה, מחזיק תיק מורשת ותיירות: "היתרון הגדול של מודיעין-מכבים-רעות הוא מיקומה, באמצע של האמצע, עיר ירוקה בלב טבע פורח. אתרי הטבע והתיירות של מודיעין מציעים מענה למשפחות, קבוצות מורשת ישראליות וקבוצות צליינות מחו"ל, הרבה טבע בראשיתי, והמון, המון ארכיאולוגיה. זה הזמן לגלות את מודיעין!"

מי שחושב שהוא מכיר את מודיעין מכבים רעות, מוזמן להשתתף כל שעה עגולה בחידון נושא פרסים על אוצרות העיר, שיתקיים בדוכן.

מבקרי היריד, ברוח המדיניות הירוקה של מודיעין, יוזמנו להירשם ולקבל ישירות למייל ולוואטסאפ מידע מסודר על אפשרויות התיור בעיר.

מודי מזמין לבקר במוזיאון החשמונאים  במודיעין. צלום שי מיבב
Exit mobile version