Site icon IAS

מה מצפה לכם בטיסה הבאה בדלתא איירליינס ?

החל ממרץ 2022, דלתא איירליינס מחזירה את הארוחות החמות במחלקה הראשונה. צילום דלתא איירליינס

לאורך שנתיים יוצאות דופן ובלתי צפויות, דלתא איירליינס המשיכה לחדש כדי לעמוד בציפיות לקוחות החברה. סוף השבוע הקרוב מסמן את ההתחלה הרשמית של עונת הנסיעות באביב, ודלתא רושמת מספר שיא של לקוחות בחזרה למטוסיה. בין אם לא הפסקתם לנסוע או שאתם מצפים לנשנש את עוגיות הביסקוף הייחודיות של דלתא במהלך הטיסה הראשונה שלכם חזרה, כנראה שיש לכם שאלות לגבי מה אתם יכולים לצפות בטיסה הבאה שלכם בדלתא איירליינס.

אליסון אוסבנד (Allison Ausband), מנהלת חווית לקוחות בדלתא מתארת מה נמצא באופק, כדי לעמוד בציפיות הנוסעים.

מה זמין לאכול ולשתות בטיסות?

אליסון: "אנחנו ממשיכים להחזיר אלמנטים מהחוויה המשולבת שאנחנו יודעים שהלקוחות שלנו פספסו. החל ממרץ, לקוחות מחלקה ראשונה בטיסות נבחרות במרחק 1448 ק"מ או יותר, ייהנו שוב מארוחות חמות הכוללות מרכיבים מקומיים ופריטים אהובים. עיקרי התפריט כוללים אוסובוקו מבושל בבירת זנגויל, רביולי פטריות יער, עוף צייד ופיצה מלחם צרפתי."

"בנוסף, לקוחות יכולים ליהנות מצלעות ברביקיו בקר האהובים באטלנטה בטיסות נבחרות היוצאות מאטלנטה. גם הקינוחים שלנו ישמחו את הנוסעים, עוגת גבינת ריקוטה, יוגורט יווני קפוא עם סירופ דובדבנים, וטארט תותים."

"מכיוון שאנו יודעים שהלקוחות שלנו אוהבים יותר אפשרויות בחירה, דלתא תחזיר ארבע אפשרויות של חטיפים לכל טיסה החל מהחודש. ניתן לבחור בין עוגיות ביסקוף, שקדים, בייגלה רולד גולד וברים אורגניים עם אישור USDA מבית Kate's Real Food; אנחנו מציעים כרגע שוקולד מריר דובדבן ושקדים."

זו הסדרה האחרונה של צעדים שאנו נוקטים מאז אפריל 2021 , כדי להחזיר את השירות שדלתא איירליינס ידועה בו. התחלנו עם משקאות וחטיפים חדשים, ארוחות ממסעדות מובילות בארה"ב ב-Delta One בנתיבים נבחרים מחוף לחוף, וארוחות טריות ללקוחות מחלקה ראשונה בטיסות הפנימיות שלנו. הצענו גם משקאות ייחודיים, כולל וודקה מבית Du Nord Social Spirits, ויין משומר חדש בר קיימא מהיינן עטור הפרסים ביקב Imagery.

דלתא איירליינס מחזירה את נתיבי העלייה למטוס. צילום דלתא

מה חדש בהליך העלייה למטוס?

אליסון: " בסתיו שעבר, החזרנו את אזורי העלייה למטוס להליך עלייה מהיר וקל יותר, והתחלנו להחזיר את נתיבי העלייה למטוס Sky Priority, שאנו יודעים שחברי SkyMiles שלנו פספסו. לקוחות מוזמנים לעלות לטיסה לפי Medallion Status, Sky Priority ו- Delta SkyMiles American Express. החזרנו גם את התור הווירטואלי הפופולרי שלנו למשתמשים באפליקציית Fly Delta כדי לעזור להפוך את התהליך הזה לחלק יותר."

"הודות לשותפות של דלתא עם TSA, לקוחות נבחרים באטלנטה ודטרויט יכולים לעשות שימוש בטכנולוגיית זיהוי פנים חדשה המספקת את היכולת לבדוק מזוודות, לעבור דרך האבטחה ולעלות לטיסה ללא מגע יד לחלוטין באמצעות שימוש בזהותם הדיגיטלית (מספר חבר SkyMiles, מספר דרכון ומספר נוסע ידוע)."

דלתא איירליינס משדרגת את האינטרנט האלחוטי במטוסיה. צילום דלתא איירליינס

האם יש Wi-Fi בטיסה כדי שניתן יהיה לצפות בסרט או להתעדכן באימייל?

אליסון: " אנחנו יודעים כמה חשוב Wi-Fi מהיר ואמין עבור הלקוחות שלנו. ליותר ממחצית מהלקוחות המקומיים שלנו יש כעת גישה לגלישת אינטרנט מהירה תמורת 5 דולר בלבד לטיסה – לא משנה משך הזמן. כל זאת, באמצעות השותפות החדשה שלנו עם Viasat. למעשה, ה-Wi-Fi המשולב של דלתא איירליינס הוא מהיר כעת עד פי שניים ממה שהיה בשנת 2020, צעד גדול קדימה. ואם אתם מעדיפים לצפות בשובר קופות חדש, תוכנית אהובה או סרט תעודי דרך מסכי גב המושב זה אפשרי דרך Delta Studio – כעת יש לנו למעלה מ-350 סרטים לבחירה."

לא טסתי בקצב הרגיל שלי – מה יקרה לסטטוס המדליון שלי?

אליסון: " הרחבנו באופן יזום את סטטוס המדליון ל-31 בינואר 2023, והעברנו את כל המיילים (MQM) זו השנה השנייה ברציפות."

מה תוקפו של הקרדיט לטיסה עתידית?

אליסון: " אנחנו יודעים שגמישות ממשיכה להיות חשובה כרגע. זו הסיבה שדלתא מעניקה ללקוחות עוד הארכת eCredit ללא תחרות, עד 2023. לקוחות יוכלו להזמין מחדש את הטיסה שלהם עד ה-31 בדצמבר 2023, לנסיעות במהלך 2024.

למה הלקוחות יכולים לצפות בחודשים הקרובים?

אליסון: " שיפורים נוספים לחוויית הלקוח יהיו בחודשים הקרובים, כולל הצטרפות מטוסים חדשים ומתקדמים לצי החברה, פתיחת שני מועדוני דלתא סקיי הגדולים ברשת שלנו בלוס אנג'לס ובלה גוארדיה ניו יורק. כמו גם פותחים עידן חדש של תוכניות בידור במטוס. תוכלו גם לראות התחייבויות בר קיימא, החל בערכות האבזור החדשות שלנו, שנעשו על ידי אמנים מקסיקנים."

דלתא איירליינס השיקה את מועדון דלתא סקיי דטרויט. צילום דלתא איירליינס
Exit mobile version