Site icon IAS

מהקיץ הקרוב שבים לתאילנד!

מיכל ינאי משחזרת רגע של מדיטציה על חופיה הקסומים של תאילנד. צילום באדיבות לשכת התיירות של תאילנד בישראל

מתגעגעים לתאילנד? גם אני! אז מסתמנת בשורה מעודדת: החל מ-1.7.21, תיירים מחוסנים יורשו לנסוע לפוקט ללא בידוד במלון – כלומר, הם יכולים לטייל חופשי בכל האי, ולאחר שבוע ותוצאת בדיקה שלילית, הם יורשו לנסוע בחופשיות בכל רחבי תאילנד. מאותו תאריך, ניתן יהיה לבקר בחמישה אזורים נוספים, בחובת בידוד של שבוע בבית המלון, ולאחר אישור בדיקה שלילית, ניתן יהיה לטייל באותו האזור. היעדים הם: קראבי, קאו לאק, קו סמוי, פטאיה וצ'אנג מאי. החל מ-1.10.21 תייר מחוסן יוכל לנסוע לכל יעד בתאילנד, על בסיס אותו מודל של שבוע בידוד באזור ולאחר מכן נסיעה ללא מגבלה.

דב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל, מסר: "מדובר בהחלטה דרמטית שתשנה את כללי המשחק. אנחנו משוכנעים שהחלטה זו תפתח את תאילנד בפני המתגעגעים הרבים שחלמו לשוב לחופים, לטבע, לחיוכים ולטעמים של תאילנד. אין יעד שמתחרה במגוון החוויות הנפלאות שתאילנד מציעה. מהקיץ הקרוב – שבים לתאילנד."

סתיו שטרסקו בחרה בחלום של מסע שופינג בשווקים הצבעוניים של בנגקוק. צילום באדיבות לשכת התיירות של תאילנד בישראל

"החלום התאילנדי שלי"

ידוע שהישראלים אוהבים את תאילנד. ב-2019, 197,000 ישראלים נסעו לתאילנד, מתוכם כמעט 70% נוסעים חוזרים. ולכן, לשכת התיירות של תאילנד בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין "החלום התאילנדי שלי", שבמסגרתו סלבס ישראליים מציגים תמונות "משחוזרות" מחופשתם או חלומותיהם מתאילנד הקסומה. הקמפיין יאפשר לישראלים, חברי "מועדון ידידי תאילנד בישראל", להציג את הפנטזיה התאילנדית וכך לזכות בחופשות יקרות ערך.

אימרי קלמן, מ"מ של נציג לשכת התיירות של תאילנד (TAT) בישראל, אומר: "בשנה האחרונה תאילנד נראית רחוקה מתמיד. הזכרונות מהחופשות בממלכה צצים בחלומות הלילה ודמיונות על החופשה הבאה קופצים בחלומות בהקיץ. אלפים רבים של ישראלים חולמים יותר מהכל לשוב לתאילנד, ורבים מצפים בכליון עיניים להזדמנות לגלות אותה לראשונה. אנחנו משוכנעים שאין תרופה טובה יותר לאתגרים, מאשר התרעננות בממלכה הקסומה, ולכן פנינו לידוענים ישראליים לעזור לנו להציג את החלום בפני הקהל הרחב".

שפי מרציאנו בחר ליצור דימוי לחלום שלו לרקוד במסיבת ירח מלא בקופאנגן. צילום באדיבות לשכת התיירות של תאילנד בישראל

"קבוצת הפייסבוק שלנו, 'מועדון ידידי תאילנד בישראל', מתמקדת בשלב זה בזכרונות וחלומות, לרענן את הצבעים, לחדש את הריחות ולעורר את התחושות הנהדרות שנותרו בנו מהביקורים בעבר. אנחנו גאים ושמחים לשתף את הצילומים הראשונים מתוך קמפיין רחב מימדים שנשיק בקרוב. הקמפיין מאפשר לאוהבי תאילנד להפוך את החלומות לתמונות ממשיות, באמצעות פילטרים ייחודיים שיצרנו".

קלמן טוען שהחזרה לתאילנד עודנה חלום. "העלייה בתחלואה בימים האחרונים ידועה לנו. אנחנו עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות ומקבלים דיווחים מגורמים רשמיים. בחודשים שחלפו, עלייה מסוג זה הביאו למענה מיידי של הרשויות, בצורה של סגר מוחלט בן שבועיים. מענה זה הביא לירידה מיידית במקדם ההדבקה ואיפשר את הפתיחה המחודשת של בתי העסק והבילוי. מבצע החיסונים הנרחב שהחל בפוקט ובאזורים נוספים בתאילנד, אמור לאפשר פתיחת המדינה החל מ-1.7, על פי התוכניות שפורסמה לפני כחודש. עד אז, נרומם את מצב הרוח על ידי חידוש החלומות והזכרונות בצבעים וגוונים מרעננים".

גל אוחובסקי משחזר תמונה מחופשה בבית מלון בצפון תאילנד. צילום באדיבות לשכת התיירות של תאילנד בישראל

בצילומים שיפורסמו בקמפיין, מופיעים שחזורי הזכרונות שנוצרו באמצעות סלבס מגוונים: המנחה מיכל ינאי, העיתונאי גל אוחובסקי והתקליטן תומר מייזנר. בנוסף, השחקן שפי מרציאנו והדוגמנית סתיו סטרשקו, שטרם היו בתאילנד, הפכו את חלום החופשה הראשונה לצילום חי וצבעוני. בקרוב, יושקו הפילטרים לחברי מועדון תאילנד בישראל, שיוכלו להפוך כל חלום לתמונה, ואף לזכות בחופשה זוגית.

הפקה ועיצוב הקמפיין: פיתה-מרקטינג

צילום וארט: לימור בן-רומנו

איפור ושיער: עוזי הראל

לשכת התיירות של תאילנד בישראל: 0547-686-525

Exit mobile version