Site icon IAS

מדינת קרלה שבהודו השיקה את 'מאיה', צ'אט בוט לתיירים

סירות בית מסורתיות עוגנות יחד לאורך גדות הנהר בקרלה שבהודו. צילום Depositphotos

צ'אט בוט תיירותי, הקרוי 'מאיה', הושק לאחרונה על ידי שר התיירות של מדינת קרלה שבהודו, Shri PA Mohamed Riyas, שאמר באירוע: "שירות הצ'אט בוט, ממנף את הפוטנציאל הטכנולוגי לפיתוח התיירות, ויעזור למשוך יותר תיירים לקרלה. התיירים יכולים לגשת בקלות להרבה מידע על האטרקציות המרכזיות בכל מקום, המגוון התרבותי שלנו, מסורות קולינריות של אזורים שונים ודרכי התחבורה להגיע למקומות שונים", אמר השר.

השירות מאפשר קבלת מידע ועדכונים לתיירים 24/7 באמצעות שיחת צ'אט ע"י שליחת הודעה "HI" בלבד למספר WHATSAP 7510512345, או ע"י סריקת קוד QR.

לאחר השקת המוצר החדשני, קרלה בוחנת אפשרויות נוספות כמו heli-tourism  ו-Tourism Cruise. בעודם משווקים את המוצרים החדשים, מדינת קרלה דואגת במקביל לתחזק ולשמר את המקומות התיירותיים ולדאוג לאספקת שירותים ברמה גבוהה.

מנכ"ל שר התיירות Shri VR Krishna הוסיף כי שירותי הצ'אט בוט מציעים אפשרות אפקטיבית לתיירים ברחבי העולם להשיג מידע אודות היעדים והמוצרים שלנו. "באחריות משרד התיירות לאפשר לתיירים קבלת מידע מקיף ונגיש אודות המקומות שהם מתכננים לבקר באמצעות פלטפורמה וירטואלית. משרד התיירות מקווה להשיג מטרה זו באמצעות הצ'אט בוט "מאיה".

כמו כן , "מאיה" מסייעת בשיתוף מידע אודות מקומות חווייתיים, המלצות בנוסח "אל תחמיצו", מקומות היסטוריים, תיירות אקולוגית, מוקדי אמנות ותרבות, פסטיבלים, מאכלים מקומיים, מידע על אשרות כניסה, מידע בנושא קורונה, עדכוני מזג אוויר ושיתוף קישורים למדיה החברתית של משרד התיירות של קרלה.

כדי להתחבר ולהתחיל לשוחח עם "מאיה", המשתמשים צריכים רק לשלוח "היי" בפלטפורמת WhatsApp. הם יכולים לגלול בתפריט ולהחליט אילו אפשרויות הם מעוניינים לחקור/לגלות ואו לסרוק את הברקוד.

קישור להודעה לעיתונות של מדינת קרלה: לחצו כאן

Exit mobile version