Site icon IAS

מדיניות הכניסה, הבדיקות והאשפוז של בני משפחה בפוקט

חופשה משפחתית Depositphotos

בעקבות גל הפרסומים לאחרונה משרד התיירות של תאילנד TAT מבהיר את מדיניות הכניסה, הבדיקות ועניין האשפוז של בני משפחה בעת השהות בפוקט:

1. כל ישראלי מחוסן שמעוניין לבקר בפוקט יכול לעשות זאת, כולל ילדיו הלא מחוסנים.

2. יש למלא טופס דיגיטליCertificate of Entry CoE  שכולל הצבת תעודת מתחסן ישראלית, שובר של מלון מתוך כ-300 מלונות מאושרים (SHA PLUS), תשלום מראש עבור הבדיוקות באי ובדיקת PCR שלילית עד 72 שעות לפני הטיסה. תייר ששוהה שבוע בפוקט מחוייב בבדיקה נוספת ביום 5; תייר של מעל שבוע חייב להיבדק גם ביום 12. לשכת התיירות של תאילנד מזמינה את הקהל להתעניין במידע בעברית שמסביר את כל שלבי מילוי הטיפוס.

3. אישור הכניסה אינו כרוך בתשלום. הנפקת האישור תוך שלושה ימים עבודה. לשכת התיירות של תאילנד פתחה חדר מצב בו כל ישראלי יכול לקבל עזרה במילוי הטופס הדיגיטלי: 054-2523532. שרות זה יינתן ללא תשלום.

4. לאחר ההגעה לפוקט, על הנוסע לעבור בדיקת קורנה בשדה התעופה. ילדים עד גיל 6 פטורים מבדיקה. המלון יארגן את המעבר למלון עבור כל האורחים הרשומים.

5. הנוסע יפעיל יישומון שיאפשר לו להסתובב חופשי באי. מקומות ביקור יבקשו למדוד חום ולבדוק את הישומון האישי.

6. בעת ההגעה למלון, על הנוסע להישאר בחדרו עד קבלת התוצאות – בדרך כלל כ-6 שעות. המלון דואג לארוחה לחדר.

7. לאחר קבלת תוצאה שלילית, הנוסע רשאי לטייל חופשי בכל אזור האי, כולל במקומות כמו Coral Island ו-Banana Beach שמחוץ לאי עצמו.

8. במידה וגם הבדיקה ביום 12 שלילית, ניתן לצאת מפוקט מיום 15 לאחר ההגעה ולטייל ביעדים מחוץ לפוקט.

9. במידה ובן משפחה מתברר כחיובי, עליו להתאשפז בבית חולים על חשבונו או על חשבון ביטוח הבריאות שהיה עליו לרכוש טרם נסיעתו לתאילנד ואשר מהווה חלק של דרישות קבלת הCoE.

10. הורה/הורים רשאי/ים ללוות את הילד/ים במהלך האשפוז בתנאי שיחתום על בקשה .

Exit mobile version