Site icon IAS

"מגלים עוד מסיישל החלומית"

האורחים מסיישל, באירוע שהתקיים במלון סטאי תל אביב. צילום חן גלילי

משרד התיירות של סיישל ערך אירוע ייחודי בתל אביב תחת הכותרת "מגלים עוד מסיישל החלומית". סיישל הינו אחד היעדים האהובים והפופולאריים בקרב קהל הנוסעים הישראלי.

במסגרת האירוע הציגו מנהלות בכירות ממשרד התיירות של סיישל – ברנדטט ווילאמין וסטפני לבלך דה שרמוי את היעד החלומי, המרשים והמגוון המציע שפע אפשרויות. באירוע השתתפו גם ספקים מרכזיים מסיישל כולל רשתות בתי מלון וספקי שירותי קרקע מובילים כמו: HILTON,  CREOLE   CONSTANCE  ,  LUXURY TRAVEL , PURE ESCAPES , 7 SOUTH וחברת התעופה אייר סיישל.

ברנדטט ווילאמין, מנהלת בכירה במשרד התיירות של סיישל: "השוק הישראלי מאד חשוב עבורנו, אנו שמחים לראות שהקהל הישראלי מגלה ומתאהב יותר ויותר בסיישל שמציעה מגוון אפשרויות לטיול וחופשה חלומיים"

סיישל מתאימה לכולם, לזוגות, משפחות עם ילדים (Family Friendly) ואנשים שאוהבים הליכות וטבע, היעד גם מתאים לטיולי גיבוש, ירח דבש ועוד, כל אחד ימצא מה לעשות ביעד, במקביל אין צורך באשרת כניסה על מנת לבקר בסיישל, ואין מה לדאוג לגבי ג'ט לג, מפני שאין הבדל משמעותי בהפרשי השעות (שעה קדימה).

מבט על נופיה הקסומים של סיישל. צילום באדיבות לשכת התיירות של סיישל

סיישל מתאימה לנופש בכל זמן במהלך השנה – אין עונה שחם מדי או עונה שקר מדי, הטמפרטורה נשארת קבועה תמיד, בין 24 ל-38 מעלות צלזיוס, מה שמשתנה זו דווקא הלחות, בין מאי לאוקטובר יש פחות לחות אך עדיין מאוד נעים לשבת בחוף וליהנות משלל האטרקציות שיש לאיים היפיפיים להציע לנופשים.

נופים וטבע: סיישל כמוזיאון טבעי – החופים לבנים, נקיים, דגש גדול על תכניות לשמירה על איכות הסביבה באיים ובדרך החיים שלהם. החיים אינם ממוסחרים, האטמוספירה והאוויר נקיים וצחים, כל אלו בשילוב הנופים הקסומים של האיים, יוצרים את המקום המושלם להגיע ולהירגע משגרת היום יום. בנוסף, מה שמייחד את האיים בסיישל הוא יופיים הייחודי, האקזוטי והטבעי של כל אחד מהם, הגודל הקומפקטי, השקט, השלווה והנוחות לנוע בהם. שפע אטרקציות, החל מטיול בטבע, ספורט ימי, קאייקים, צלילה,  האכלת צבי ים, קטיף ירקות ופירות ועד לגולף בהרים אל מול נוף עוצר נשימה!

בסיישל ריזורטים מהמפוארים והמרשימים בעולם של 5 כוכבים ועד למלונות בוטיק ודירות נופש להשכרה, בונגלוס וגסט האוסים. כלומר, ניתן למצוא באיים הכול מהכול, בהתאם לתקציב. האיים המרכזיים הם מאהה, לה דיג ופרלין ומדברים גם אנגלית וצרפתית. כיום פועלות שתי טיסות ישירות שבועיות מתל אביב של אייר סיישל וחברות תעופה נוספות מציעות טיסות נוחות ביותר עם קישור מהיר ובמחיר משתלם ביותר כמו אתיופיאן איירליינס, אמירייטס וטורקיש איירליינס.

Exit mobile version