Site icon IAS

מגדל אייפל התעורר הבוקר לחיים חדשים

מגדל אייפל התעורר לחיים חדשים. freepik

פריז לבשה חג הבוקר (ה' 25 ביוני 2020), סמל הבירה הצרפתית – מגדל אייפל נפתח מחדש בשעה 10:00 לאחר 3 חודשי סגירה, זמן הסגירה הארוך ביותר מאז מלחמת העולם השנייה. עבור מרבית הצרפתים שאולי לא ביקרו בו, זה הרבה גאווה וסמל של חזרה לשגרה אם כי ככל הנראה הרבה תיירים לא נראו שם הבוקר. גובהו של מגדל אייפל 324 מטרים והוא נבנה ב-1889 ע"י המהנדס גוסטב אייפל.

גבולות אירופה נפתחו רק לאחרונה לאזרחי האיחוד האירופי והתיירות המסיבית מחוץ ליבשת אירופה לא הציפה עדיין את צרפת בכלל ופריז בפרט. מקומות בילוי רבים סגורים עדיין או בשלבי התאוששות מעידן ה- 19 COVID, אבל הצרפתים רוצים לקוות שאחרי פתיחתו של מגדל אייפל, העיר כולה תתעורר לעידן חדש.

באתר האינטרנט הרשמי של מגדל אייפל מציינים כי על מנת לקבל את פני המבקרים בתנאים הטובים ביותר וכדי להבטיח חווית ביקור בטוחה, ננקטים כמה צעדים ואמצעי זהירות כדי להגן על בריאות המבקרים והצוות:

*כל המבקרים (מגיל 11) נדרשים לעטות מסכת פנים.

*בהתחלה, המעליות לא יפעלו ורק עלייה במדרגות תהיה זמינה. כדי להבטיח שמבקרים עולים ויורדים לא ייפגשו במדרגות, העלייה תתבצע מהצד המזרחי וירידה מהצד המערבי.

*מספר מוגבל של מבקרים יהיה בכל קומה .

*שלטים מוצבים במספר מקומות ליישום התרחקות פיזית.

*יתבצע ניקוי וחיטוי יומי של השטחים הציבוריים במגדל.

*מועד הפתיחה המחודש של משרד הכרטיסים המקוון יפורסם בקרוב והנהלת המגדל ממליצה בחום למבקרים לבחור ברכישת כרטיסים מקוונים, על מנת להימנע מהמתנה במשרדי הכרטיסים של המגדל ולהשתמש באמצעי תשלום ללא מגע יד.

*בהמשך, מבטיחים בהנהלת המגדל האיקוני, ניתן יהיה לעלות במעליות לקומה השנייה בתנאים מגבילים עם מספר מצומצם של אורחים. המפלס העליון נותר כרגע סגור ויתכן שהוא ייפתח מחדש במהלך הקיץ.

Exit mobile version