Site icon IAS

"מאירים את יפו": טעימות בדרך המתנות של יפת

סיורים קולינריים ביפת ביפו. צילום איוי לרר

במסגרת שלל אירועי חנוכה וחג המולד בתל-אביב-יפו, מתקיימים אירועי "מאירים את יפו", עם מגוון פעילויות במרחב הציבורי ביפו ובאופן מקוון, בהתאם לרוח התקופה ולהנחיות משרד הבריאות, ובהם סיורים קולינריים ברחוב יפת.

השנה, החליטה עיריית תל-אביב-יפו לשים זרקור על רחוב יפת, אחד מצירי העסקים הראשיים בעיר. במסגרת זו יקושט הרחוב, ותחת הכותרת "דרך המתנות של יפת", תערוך בו העירייה פעילות בשיתוף העסקים ברחוב, כדי לעודד את המסחר בהם. הסיור "טעימות בדרך המתנות של יפת" נוצר כמהלך משלים, באופן "מותאם קורונה", ויציע למטיילים ברחוב היכרות עם התרבות הערבית והקולינריה המקומית.

הסיורים יכללו רקע היסטורי וטעימות ממאכלים מקומיים, למשל: פיתות עם זעתר/פיצה, מסעדת חומוס אסלי – טעימות חומוס/ פול/ מסבחה, גלידה אנדרי, תבליני חוני + קפה טחון במקום כולל כוס קפה חמה וטעימה בניחוח הל. כמו כן, במהלך הסיור יבקרו המסיירים בעסקים שונים ברחוב יפת, כמו: מנאקיש סולטן בגינה, דגי חירזללה או בטשון – כניסה לאחד מעסקי הדגים הוותיקים ביפת וקבלת הסבר על דגים טריים, אצל לוקמה בחצר, מיסק אלח'יתאם- חג' בק – כנאפה, ועוד.

עיריית תל אביב-יפו לא מפסיקה, ובחג החנוכה ולקראת חג המולד, מקיימת עשרות אירועים במרחב הציבורי, הדלקת נרות בכל רחבי העיר, פסטיבל סיורים, יוזמות קהילתיות ועירוניות ועוד. אירועים אלה מצטרפים לעונת "תל אביב-יפו לא מפסיקה", המספקת פרנסה למאות אמנים, ומייצרת אלטרנטיבה תרבותית לעשרות אלפי תושבים. במקביל, ממשיכה העירייה במאמציה להחזיר את עולם התרבות לפעילות מלאה.

סיורים קולינריים ביפת ביפו. צילום איוי לרר

לו"ז סיורי טעימות בדרך המתנות של יפת:

18/12/20     יום ו    10:00

19/12/20     שבת   11:00

25/12/20     יום ו    10:00

26/12/20     שבת   11:00

מחיר הסיור: 80 ₪ להרשמה, אתר התיירות של תל אביב-יפו

Exit mobile version