Site icon IAS

לילה סגול ברשת מלונות פתאל

מלון הרודס ים המלח להעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות. צילום רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל בחרה במלון הרודס ים המלח, מלון לאונרדו קלאב ים המלח ומלון לאונרדו פלאזה אשדוד שיוארו בסגול, למען העלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות ובקריאה לשלבם לעבודה. כבכל שנה, האירוע יערך בסמיכות ליום המודעות הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, המצוין ב-3 בדצמבר.

בנוסף למלונות פתאל, יוארו השנה במסגרת המיזם למעלה מ-150 מבנים ברחבי הארץ, ובהם: בנייני העיריות, המועצות המקומיות והאזוריות, גשר המיתרים בירושלים, משרדי ממשלה, משרדי ההנהלה של החברות הגדולות במשק, מתנ"סים, מבני חינוך, מטוסים, שגרירויות ישראל בעולם ועוד.

רשת מלונות פתאל מגלה אחריות ומעורבות בקהילה למען עתיד טוב יותר ורואה בשילוב אנשים עם מוגבלויות חלק בלתי נפרד מסדר היום של החברה, מיום הקמתה. בתי המלון של הרשת מעסיקים עובדים בעלי צרכים מיוחדים בתפקידים מגוונים, מכאן החיבור למיזם 'לילה סגול' הוא אך טבעי.

כמו כן, רשת מלונות פתאל משתתפת בפרויקט 'שווים בתעסוקה', במסגרתו, מזמינה אנשים עם מוגבלויות לקורסי הכשרה יעודים במלונות פתאל עם עבודה מובטחת למסיימים. הקורסים, בתחום הבישול ובתחום המכירות והשירות, משלבים לימודים תיאורטיים והתמחות מעשית ואנו גאים לבשר כי כל התלמידים אשר נרשמו לקורסים האחרונים, סיימו בהצלחה וכבר נטמעו בבתי המלון השונים. רשת מלונות פתאל נבחרה להיות חלק מ- G17, רשת חדשה של ארגונים מישראל ומגרמניה עם ולמען אנשים עם מוגבלויות.

אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל: "זוהי זכות גדולה מאוד עבור רשת מלונות פתאל להצטרף ליוזמה החשובה להעלאת המודעות לשוויון זכויות, לצד פרויקטים דומים המשקפים את ערכי החברה בהם לוקחת הרשת חלק. ערך המעורבות בקהילה ושילוב אנשים עם מוגבלויות הינו חלק בלתי נפרד מסדר היום של הרשת, מיום הקמתה ולכן החיבור מבחינתנו הוא מבורך".

Exit mobile version