Site icon IAS

ליהנות בבית מארוחת מחלקה ראשונה של בריטיש איירווייס

אריזת ארוחת מחלקת ראשונה עד הבית. צילום בריטיש איירווייס

כמיהת הנוסעים לחזור למטוסים והפסדי עתק שרשמו חברות התעופה בעידן הקורונה, הולידו יוזמה חדשה של בריטיש איירווייס, חברת הקטרינג Feast Box ויצרנית האריזות DO & CO: ארוחת מחלקה ראשונה במהדורה מוגבלת עד לבית הלקוח.

כל ערכת ארוחה כוללת תפריט בן ארבע מנות בהשראת האוכל המובחר המוגש במחלקה הראשונה של בריטיש איירווייס. הנוסעים יכולים לבחור בין מנות צמחוניות, דגים או בשר. הלקוחות יזכו  לקבל את הארוחות האותנטיות בדיוק כפי שמוגשות במחלקה הראשונה – לבישול בבית, יחד עם דף מתכונים ומידע בצורת דרכון.

תושבי הממלכה המאוחדת מתכבדים להזמין את הארוחות בכתובת האינטרנט feastbox.co.uk/britishairways. כדי לקבל אותן ישירות לביתם. כל ערכת ארוחה היא זוגית ותעלה החל מ- £ 80. הלקוחות יקבלו גם שובר 10% הנחה על טיסה עתידית בבריטיש איירווייס.

חלק מהמנות המוצעות בתפריט. צילום בריטיש איירווייס

האמיש מקווי (Hamish McVey), מנהל מותגים ושיווק בבריטיש איירווייס אמר: "אנו מקווים כי החוויה הבלעדית הזו תאפשר ללקוחותינו החסרים בטיסות ליהנות מאוכל ברמה קולינרית גבוהה גם בבית. בריטיש איירווייס, Feast Box ו- DO & CO גאים להציע מאכלים בינלאומיים איכותיים, ולמרות שזה עשוי להיראות קצת שונה בבית הלקוח ולא בגובה 38,000 רגל, אנו מקווים שזה יהיה מרגש באותה מידה. "

האריזה החיצונית והפנימית של ערכות הארוחה מורכבות מחומרים הניתנים למחזור. האוכל מקורו, במקום בו העונתיות מאפשרת (בריטניה ואירלנד), כולל סלמון מעושן מלוך פיין שבסקוטלנד ולחי בקר מגזעים מובחרים בבריטניה. לקוחות יכולים לחלוק את תמונות חווית האוכל הביתית בדפי המדיה החברתית של בריטיש איירווייס באמצעות #BAFirstFeast.

חלק מהמנות המוצעות בתפריט. צילום בריטיש איירווייס
Exit mobile version