Site icon IAS

לחובבי האירוויזיון: הכירו את הוילה המדהימה "קאסה דל פינגונה" בטורינו

ה-Music Retreat בטורינו, שהוא וילה מדהימה בשם "קאסה דל פינגונה" (Casa del Pingone). צילום באדיבות Booking.com

הערב יתקיים גמר תחרות האירוויזיון בטורינו איטליה, אמנם בלי מיכאל נציג ישראל, אבל התחרות עדיין מהווה את מדורת השבט של חובבי אירוע המוזיקה הגדול בעולם, שמועבר בשידור חי. אבל לא כדי לכתוב על האירוויזיון התכנסנו פה, אלא כדי להכיר את ה-Music Retreat שהוא וילה מדהימה בשם "קאסה דל פינגונה" (Casa del Pingone).

פלטפורמת התיירות הדיגיטלית המובילה,Booking.com  פתחה את דלתות ה-Music Retreat כדי לחגוג את תחרות האירוויזיון, המתקיימת השנה בטורינו שבאיטליה. Booking.com, שותפת התיירות הרשמית של התחרות, הציעה למספר מעריצות ומעריצים ברי מזל שהייה ייחודית של לילה אחד בסימן האירוויזיון, חגיגה שכולה שירים, תלבושות מרהיבות ואווירה מחשמלת, אותה הם יוכלו לראות מקרוב בחוויה עוצמתית של פעם בחיים.

ה-Music Retreat הוא בעצם וילה מדהימה בשם "קאסה דל פינגונה" (Casa del Pingone) שהפכה על ידי Booking.com למקום המושלם לחוויית האירוויזיון האולטימטיבית. המבנה מהמאה ה-15 עבר שימור ועדיין כולל כמה מהאלמנטים ומיצירות האמנות שהיו בו במקור, והוא נמצא בקצה חומה רומית עתיקה. מי ששהו ב-Music Retreat ודאי הרגישו כמו כוכבים בינלאומיים ללילה אחד. לא רק שהמעריצים המושבעים של התחרות שהו בדירה יוקרתית ומפנקת כמו כוכבי רוק, עם גג פתוח ורהיטי מעצבים, הם גם קיבלו כרטיסי VIP בלעדיים ויכלו לראות את ההופעות החיות באולם, ולהשתתף כקהל בתחרות שבה צופים כ-183 מיליון אנשים מכל רחבי העולם.

ה-Music Retreat בטורינו, שהוא וילה מדהימה בשם "קאסה דל פינגונה" (Casa del Pingone). צילום באדיבות Booking.com

היוזמה הייחודית הזו נועדה לחגוג את המגוון המדהים של חוויות התיירות שיש ב-Booking.com. והיא גם דוגמה מרהיבה לאחת מתוך שלל האפשרויות לשהייה בלתי נשכחת, ביותר מ-6.4 מיליון יחידות אירוח שרשומות בפלטפורמה: בתי נופש, דירות ומקומות אירוח ייחודיים אחרים שאפשר להזמין עם אישור מיידי. כל זאת בנוסף לאינספור חוויות ואטרקציות ביותר מ-900 ערים, ולמבחר אפשרויות תחבורה כולל טיסות, רכבים להשכרה ומוניות.

"למוזיקה ולתיירות יש את הכוח לחבר בין אנשים, להרחיב אופקים ולעודד ערכים של הבנה וקבלת האחר, במיוחד עבור הקהילה הגאה. יצא לי להכיר כל-כך הרבה אנשים ומקומות מדהימים בזכות ההשתתפות שלי בתחרות האירוויזיון. מאוד משמח אותי לשתף פעולה עם Booking.com ולעזור לה להביא לטורינו את האנרגיה ואת החיבורים הייחודיים האלה בצורה כל כך מיוחדת", דברי קונצ'יטה וורסט, השגרירה של Booking.com באירוויזיון 2022.

עקבו אחרי Booking.com ב-Twitter וב-Instagram, ולחצו לייק ב-Facebook. לכל החדשות והמידע העדכני ביותר על Booking.com בישראל בקרו כאן.

Exit mobile version