Site icon IAS

לופטהנזה תחגוג השבוע את פסטיבל אוקטוברפסט במטוסיה

צוות מטוס לופטהנזה חוגג לפני עידן הקורונה, את האוקטוברפסט. צילום לופטהנזה

למרות שפסטיבל אוקטוברפסט במינכן לא יתקיים השנה כרגיל, לופטהנזה שומרת על המסורת וכמחווה לפסטיבל הבירה המפורסם בעולם, שנערך מידי שנה במינכן שבבוואריה, תחגוג השבוע במטוסיה. ב-22 בספטמבר בטיסה לניו יורק צוותי המטוס ילבשו את התלבושת המסורתית, כמו כן בטיסות ממינכן לקופנהגן, הלסינקי, מנצ'סטר, ברלין ווינה וליעדי הנופש סנטוריני וזילט.

הטיסות הראשונות בתלבושות המסורתיות התקיימו כבר בשנת 1957, וכבר אז ריתקו את נוסעי לופטהנזה בכל רחבי העולם. בשנת 2006 הועלה שוב הרעיון וטיסת הבכורה נערכה – כמו גם השנה – לניו יורק. מאז החלה לופטהנזה לחגוג את הפסטיבל במטוסיה ל – 25 יעדים: בסין, יפן, הודו וארה"ב וכן ליעדים בכל רחבי אירופה.

התלבושת של צוותי המטוס בלופטהנזה עוצבו על ידי מעצב התלבושות אנגרמאייר (Angermaier): התלבושת של הדיילים כחול כהה עם סינר אפור כסוף, הגברים לובשים מכנסי עור קצרים עם אפוד כחול כהה. זו כבר מסורת ארוכת שנים עבור צוות לופטהנזה בטרמינל 2 של מינכן לקבל את פני הנוסעים בתלבושת המסורתית.

טרקליני לופטהנזה במינכן ממשיכים גם הם במסורת של שנים קודמות. בטרקלינים יכולים הנוסעים לבחור בין מנות בוואריות אופייניות כמו Leberkäs, כרוב או סלט תפוחי אדמה. יש גם שקדים קלויים, בייגלה ובירת אוקטוברפסט. במחלקת העסקים מוגשים פורלים ושמנת בסגנון בוואריה, במהלך חודש ספטמבר, וניתן גם להזמין בירה המזוהה עם הפסטיבל.

טיסת לופטהנזה חוגגת אוקטוברפסט ב-1957. צילום לוםטהנזה
Exit mobile version