Site icon IAS

לופטהנזה: "שורת שינה" במחלקת תיירים נכנסת לשירות

אתר IAS דיווח לראשונה ב-30 בנובמבר 2020 (לכתבה) על ניסוי שבוחנת חברת התעופה לופטהנזה, שבמסגרתו במחלקת תיירים בטיסות 506 ו-507 בין פרנקפורט לסאו פאולו ברזיל, יוצע לנוסעים בתוספת של 220 אירו, ליהנות משורה שלמה של שלושה או ארבעה מושבים (“שורת שינה – “Sleeper’s Row”), שתאפשר שינה נוחה במהלך כל הטיסה.

לופטהנזה דיווחה אתמול (ו') כי הניסוי זכה למשוב חיובי מצד נוסעים רבים והוחלט להכניסו לשירות החל מה-02 באוגוסט 2021. "על ידי ציוד המטוסים החדשים לטווח ארוך, לופטהנזה מספקת לנוסעיה שירותים נוספים כדי להפוך את הטיסה לנעימה עוד יותר", צוין בידיעה.

כאמור, החל מה-02 באוגוסט, לנוסעי לופטהנזה הטסים במחלקת תיירים בטיסות ארוכות טווח, תינתן האפשרות להזמין "שורת שינה" במעמד הצ'ק אין או בשער העלייה למטוס. ההצעה האטרקטיבית כוללת שורה של 3 או 4 מושבים בתוספת מזרן איכותי, כרית, שמיכה וחגורת בטיחות מיוחדת. בנוסף, הנוסעים המזמינים "שורת שינה" יזכו להיכנס למטוס מוקדם יותר משאר הנוסעים במחלקת תיירים.

"שורת שינה" תהיה זמינה בטיסות ארוכות טווח של 11 שעות או יותר בנתיבים למזרח הרחוק, לחוף המערבי של ארה"ב, מרכז ודרום אמריקה ולדרום אפריקה. בכל טיסה מוצעות לכל היותר שלוש שורות ואין אפשרות להזמין מקום מראש. המחיר בין 159 ל-229 אירו לכיוון.

מטוס איירבוס A350-900 צילום לופטהנזה
Exit mobile version