Site icon IAS

לופטהנזה קרגו מחזקת יכולותיה לטובת הובלת חיסוני קורונה

מתקן אחסון ובקרת טמפרטורה של לופטהנזה קרגו. צילום לופטהנזה

חברת לופטהנזה קרגו, הודיעה כעת על מוצר פרימיום ללקוחותיה, שפותח במיוחד להובלת חיסוני קורונה. המוצר נקרא COVID-19 Temp Premium , ניתן להזמנה החל מה -11 בינואר 2021 ויספק שירות לקוחות מקיף ומותאם ברמה גבוהה לאורך רשת קווי התעופה, כולל ניטור חלק ממשלוחי החיסונים לאורך כל התהליך ו- 24/7 לאחר היציאה.

"הפצת תרופות רגישות לטמפרטורה ולזמן היא תובענית ביותר. לופטהנזה קרגו היא אחת מחברות התעופה הראשונות שהתמחו בהובלת מוצרים רפואיים ותרופות ולכן אנו יכולים לנצל את ניסיון רב השנים שלנו. הודות להרחבת תשתיות הקרקע האחרונה שלנו אנו יכולים לטפל בכמויות גדולות יותר ולשנע אותם ברחבי העולם תוך תמיכה בלקוחות שלנו בהליך שרשרת הקירור ", הסביר פיטר גרבר (Peter Gerber), מנכ"ל חברת לופטהנזה. "בשנת 2019 העברנו כ -100,000 טון של תרופות. אנו מוכנים לתרום תרומה חשובה נוספת למאבק במגיפה על ידי הפצת החיסונים ברחבי העולם."

עוד לפני מגפת הקורונה, לופטהנזה קרגו השקיעה רבות במתקני האחסון ובקרת הטמפרטורה שלה, כולל מרכז הפארמה החדש ברכזת מינכן, כמו גם מרכז התרופות החדש של לופטהנזה קרגו בנמל התעופה הבינלאומי שיקגו או'הייר. בנוסף לרכזות התרופות שלה, ועוד 200 תחנות אחרות המעניקות שירותי ניטור טמפרטורה ברחבי העולם, יש ללופטהנזה קרגו את אחת מרשתות הובלת התרופות הגדולה בעולם. 30 מהתחנות הללו כבר מאושרות בהסמכת CEIV. כסטנדרט גלובלי, ההסמכה מוכיחה כי המתקן עומד בקריטריונים המחמירים לטיפול ואחסון תקין של משלוחי תרופות. איגוד חברות התעופה הבינלאומי יאט"א פיתח את תקן ההסמכה IATA CEIV, יחד עם חברות שילוח תרופות וחברות תעופה, במטרה להתאים את דרישות האיכות בין הענפים.

מטוס תובלה לופטהנזה קרגו. צילום לופטהנזה
Exit mobile version