Site icon IAS

לופטהנזה מציעה: "שורת שינה" במחלקת תיירים

שורת השינה במטוסי לופטהנזה. צילום לופטהנזה

מי מאיתנו הזקוק לטוס בימים אלו טיסת ארוכת טווח, לא היה מעוניין לשמור על ריחוק חברתי וגם לחלום חלומות פז, בשינה מתוקה וערבה? אני מאמין שכולם, במיוחד לנוסעים שאין באפשרותם לממן טיסה במחלקות היוקרה.

לשם כך נולדה "שורת שינה" (“Sleeper’s Row”) במחלקת תיירים לנוסעי חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה. אומנם הרעיון הוא לא מקורי ונולד לפני מספר שנים ע"י חברת התעופה אייר ניו זילנד (Skycouch experience) אבל מתאים במיוחד לצו השעה של עידן הקורונה – גם ריחוק חברתי וגם דרך להגדיל את הכנסות חברת התעופה הנמצאת בקשיים כמו שאר חברות התעופה ברחבי הגלובוס.

לופטהנזה בוחנת את המוצר החדש במחלקת תיירים בטיסות 506 ו-507 בין פרנקפורט לסאו פאולו ברזיל, שבמסגרתו יוצע לרוכשים  בתוספת של 220 אירו למחיר כרטיס הטיסה, ליהנות משורה שלמה של שלושה או ארבעה מושבים, שתאפשר שינה נוחה במהלך כל הטיסה.

הרוכשים ייהנו גם מהטבות ברמת מחלקת עסקים הכוללות: כרית פרימיום, שמיכה וכיסוי מושב, והם יזכו גם בקדימות בעלייה למטוס. הניסוי הקצר החל ב-18 בנובמבר ויתבצע עד לאמצע חודש דצמבר, ויורחב לטיסות ארוכות טווח נוספות בהתאם לביקוש.

כל שעליכם לעשות כדי ליהנות מההטבה יש להגיע לנמל התעופה ולבדוק את האופציה בדלפקי הצ'ק אין או בשער העלייה למטוס. מספר השורות מוגבל לכל טיסה ויוקצה על בסיס כל הקודם זוכה.

מטוס לופטהנזה. צילום יח"צ
Exit mobile version