Site icon IAS

לופטהנזה ובריטיש איירווייס הראשונות בעולם בדירוג בטיחות COVID-19

לופטהנזה ובריטיש- דירוג הבטיחות 4 כוכבים

Skytrax אתר דירוג התעופה הבינלאומי, הודיע כי לופטהנזה ובריטיש איירווייס הן חברות התעופה הראשונות בעולם שהוסמכו עם דירוג הבטיחות לקורונה. שתי חברות התעופה השיגו את דירוג הבטיחות 4 כוכבים, בהתבסס על תחקיר וניתוח מפורט של יעילות ועקביות הצעדים שהציבו בכדי להבטיח כי אמצעי הבטיחות וההיגיינה כנגד COVID-19 הם הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

דירוג COVID-19 מכסה את כל גורמי הסיכון והדאגה עבור הלקוחות הפוטנציאליים בנמל התעופה ובמטוס. תקני נמלי התעופה מבוססים על פעילותה של בריטיש איירווייס בטרמינל 5, של נמל התעופה הית'רו לונדון, וטרמינל 1 בנמל התעופה של פרנקפורט, עבור חברת התעופה לופטהנזה. ניתוח הביקורת משלב חלקים רלוונטיים מתוך רשימת הבדיקות בנושא תקני בטיחות של ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA), הנחיות ארגון התעופה האזרחית הבינלאומית (ICAO) והמלצות ארגון הבריאות העולמי (WHO).

אדוארד פלייסד (Edward Plaisted) מסקייטרקס (Skytrax) אמר: "אנו רואים חשיבות להציג מציאות ודיוק על ידי מתן דירוג בטיחות COVID-19 לחברות תעופה בהתבסס על חווית הנסיעה בפועל. חברות תעופה נמצאות בעיתוי המאתגר ביותר בתולדותיהן, ועידוד לקוחות חזרה לטיסות כרוך גם ביכולת להפגין את רמת האבטחה הדרושה כנגד נגיף הקורונה. אנו מברכים את לופטהנזה ובריטיש על השגת דירוג 4 כוכבים הראוי להערכה. "

נמל התעופה של פרנקפורט. . צילום עירית רוזנבלום

טרמינל 1 בנמל התעופה פרנקפורט וטרמינל 5 בלונדון הית'רו בעידן COVID-19

דירוג הבטיחות 4 כוכבים של חברת התעופה מכיר בסטנדרטים טובים הנהוגים בנמל התעופה הכוללים אלמנטים של טכנולוגיה ללא מגע, טיפול בלקוחות ופרוטוקולי ריחוק חברתי לצורך ביצוע צ'ק-אין, עלייה למטוס והגעה בטוחה ליעד. לטרקליני התעופה יש ניקיון ברמה גבוהה אשר אומץ באופן ויזואלי ונתמך בבדיקות משטחים מהירות ( ATP – Acceptance Test Procedure​), וקיימים אמצעים סבירים המאפשרים ריחוק חברתי ומערכות אספקה ​​בטוחות של מזון ומשקאות.

ניקיון תא הנוסעים ברמת איכות טובה אשר עשויים להשתמש בטכניקות של קרינה אולטרה סגולה (UV), וטיפולי חיטוי רחבים המוערכים מדעית. מרבית מערכות השירות לקייטרינג מותאמות לעידן COVID-19, עם מספר משלוחים מופחת ואמצעי בטיחות מזון משופרים.

צוותי הביקורת של Skytrax נדרשים לבדוק מגוון טיסות כדי להעריך את הסטנדרטים של כל חברת תעופה,  דירוג הבטיחות של חברת התעופה ל- COVID-19 מתבצעת על פי מגבלות נסיעה ופתחי גבולות של מדינות ברחבי העולם.  לאחר הביקורת בחברות התעופה האירופאיות, סקייטרקס תבחן חברות תעופה במזרח התיכון ובדרום אמריקה, וצפויים בהמשך השנה להתחיל באסיה ובצפון אמריקה.

נמל התעופה לונדון הית'רו. טרמינל 5. צילום עוזי בכר
Exit mobile version