Site icon IAS

לאטאם איירליינס מציגה: קרנבל לטיני במרכז תל אביב

Joao Murias - המנהל המסחרי האזורי של קבוצת לאטאם איירליינס. צילום עוזי בכר

Joao Murias, המנהל המסחרי האזורי של קבוצת לאטאם איירליינס. צילום עוזי בכר

מתחם האירועים TLV – EAST הפך אתמול מוקד עלייה לרגל של בכירי ענף התיירות שהגיעו להשתתף בחגיגה לטינית קצבית של מאכלים וקוקטיילים דרום אמריקניים טיפוסיים, כשברקע מתנגנת מוזיקה לטינית. נוספו גם נציגי המדינות ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, אקוודור, פרגוואי, פרו ואורוגואי, שהתכבדו והגיעו לאירוע.

דניאל פאיאנס, איש תעופה ותיק ונציג חברת לאטאם בישראל, באמצעות חברת דינמיקה עולמית, אמר: "אני גאה להיות חלק מרגע היסטורי זה בו יתקיים קשר אווירי בין מדינת ישראל ליבשת שלמה, דרום אמריקה. זו הפעם הראשונה שמוביל מאמריקה הלטינית מגיע  לישראל לאחר שהם זיהו וגילו את הפוטנציאל האדיר של התיירות בישראל ומישראל".

דניאל פאיאנס, נציג החברה בישראל. צילום עוזי בכר

מנכ”ל משרד התיירות, אמיר הלוי, שהגיע לברך, הסיף: "שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה להשיק את הטיסה הישירה מדרום אמריקה לישראל ". הלוי חזר וציין שלאחר השירות בצבא הישראלים נוהגים לנסוע לדרום אמריקה והבטיח לאורחים מהנהלת לאטאם שהגיעו לאירוע כי הפוטנציאל להטיס ישראלים רבים קיים וממשי. "אני עשיתי זאת לפני 30 שנה  ובני בכורי רק חזר משם, אבל הפוטנציאל העיקרי טמון  בתיירים המשתוקקים להגיע לפחות פעם בחיים לבקר בישראל. יחד, אני משוכנע שנקדם את התיירות לישראל, במיוחד לאור העובדה שהשנה יבקרו בישראל 4 מיליון תיירים לאחר שבשנה שעברה הגיעו 3 מיליון תיירים".

מנכ”ל משרד התיירות, אמיר הלוי: " שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה". צילום עוזי בכר

Joao Murias, המנהל המסחרי האזורי של קבוצת לאטאם איירליינס: "אנו גאים להשיק את הטיסה הראשונה שלנו בין ישראל לדרום אמריקה והיעד הבינלאומי ה-10 שלנו אחרי  מדריד,  פריז, פרנקפורט, מילאנו,  לונדון, ברצלונה, יוהנסבורג, רומא וליסבון. ישראל  מייצגת עבורנו יעד אסטרטגי ייחודי , מדינה קטנה – אבל שותף גדול. הטיסה הזו מסמלת עבורנו גולת הכותרת, אתגר ופוטנציאל גדול, הזדמנות מצוינת להטיס כ-65 אלף נוסעים בשנה. אני מזמין אתכם ואת השותפים שלכם להצטרף אלינו ולגרום לכך שישראל ודרום אמריקה יהיו אפילו קרובים יותר".

חברת התעופה לאטאם תפעיל 3 טיסות שבועיות בקו הטיסות החדש בימים שני, רביעי ושבת באמצעות מטוס דרימליינר בואינג 787, בתצורת שתי מחלקות: 213 מושבים במחלקת תיירים ו-30 במחלקת עסקים. הנוסעים הישראלים הנוחתים בסאו פאולו יוכלו ליהנות מטיסות המשך ל-42 יעדים בברזיל ולמעלה מ-120 בדרום אמריקה.

מטוס דרימליינר של לאטאם. צילום אתר החברה

לאטאם איירליינס היא חברת התעופה הגדולה באמריקה הלטינית המפעילה כ-1300 טיסות יומיות ל-140 יעדים ב-27 מדינות. בכל דקה ממריא מטוס של החברה ליעד בעולם ואחד מכל שני נוסעים ביבשת נהנה משירותי החברה. לאטאם מטיסה למעלה מ-17 מיליון נוסעים בשנה בעזרת צי של למעלה מ-300 מטוסים עם גיל ממוצע של 7 שנים, הצעיר באמריקה הלטינית. לאחרונה הודיעה החברה על השקעה של 400 מיליון דולר בשדרוג תאי הנוסעים במטוסיה.

Exit mobile version