Site icon IAS

לאחר סיום הסגר בקפריסין, נרשם גידול במספר ההזמנות לחופשה

: מלון רואיל אפולוניה בפאפוס קפריסין. צילום מתוך אתר המלון

היום, יום שני, קפריסין יוצאת מסגר שנמשך שכשבועיים והתיירים שיגיעו לאי עם כל ההיתרים הנדרשים, יוכלו לצאת מהמלונות ולבקר בשווקים המקומיים שייפתחו בתפוסה של עד 50%, לשבת בטברנות שייפתחו לישיבה בחוץ בלבד ולעשות שופינג במרכזי הקניות שיאפשרו כניסה למחוסנים ולמחלימים.

כעת מדווחת רשת מלונות Louis, המפעילה 19 מלונות ברחבי האי, על ביקושים גבוהים במיוחד מצד ישראלים שמבקשים להעביר את חופשת חג השבועות באי השכן. הרשת מציעה לישראלים שורה של הטבות במלונות לואיס פאתון ביץ ורויאל אפולוניה שכוללת, בין היתר,  20% הנחה בעת ההזמנה באתר, שדרוג אוטומטי של החדר עם נוף לים וחצי שעה עיסוי למזמינים סוויטה.

לדברי קארלאמבוס לארד, סמנכ"ל פיתוח עסקי של רשת Louis, "כחלק מיישום האסטרטגיה שלנו לחזק את הרשת אל מול הקהל הישראלי ומתוך ההבנה כי חופשת השבועות השנה מאפשרת סופ"ש ארוך במיוחד, קיבלנו החלטה לצאת בסדרה של הטבות אטרקטיביות, שמטרתן היא להפוך את החופשה במלונות הרשת בקפריסין לאלטרנטיבה המועדפת עבור הישראלים". קארלאמבוס מציין כי מהבוקר נרשם גידול של 70% בביקושים מצד ישראלים שמבקשים להעביר את חופשת השבועות במלונות הרשת".

אתר הנופש לואיס פאתון ביץ שוכן בעיר פאפוס  (Paphos) במרחק של 5 ק"מ מטירת פאפוס  (Medieval Castle of Paphos) ו- 6 ק"מ מקברי המלכים (Tombs of the Kings). באתר פארק מים הכולל בריכה חיצונית בגודל 550 מ"ר, אמבט עיסוי עבור 10 אנשים, בריכת ילדים עם 8 משחקי מים ושלושה סוגים של מגלשות מים. עוד כולל האתר מגרש טניס ומועדון כושר מתקדם. מחיר השהות במלון לארבעה לילות ע"ב ארוחת בקר מה-13-17 למאי הוא החל מ- 1974 שקל. (המחיר כולל שדרוג אוטומטי לחדר עם נוף לים).

מלון רויאל אפולוניה היוקרתי, ממוקם מול החוף בעיר לימסול (Limassol) , במרחק 5 ק"מ בלבד מהאתר הארכיאולוגי אמתוס (Amathus)  ו-68 ק"מ משדה"ת בלרנקה. המלון כולל מתקני ספא, שני מגרשי טניס עם תאורה וחדרים עם מרפסות המשקיפות להרי הטרודוס (Troodos) או לים התיכון.

מחיר השהות במלון לארבעה לילות ע"ב ארוחת בקר מה-13-17 למאי הוא החל מ- 3,290 שקל. (המחיר כולל שדרוג אוטומטי לחדר עם נוף לים ו- 30 דקות עיסוי חינם למזמינים את הסוויטה).

Exit mobile version