Site icon IAS

כי מירושלים תיפתח הטובה: מלון ענבל פותח את שעריו

מלון ענבל בירושלים מודיע על פתיחתו המחודשת לקהל. צילום אסף פינצ'וק

ניצני פוסט קורונה באביב 2020 – מלון ענבל, אחד מהמלונות הוותיקים והמוערכים בעיר הבירה, שבו 332 חדרים, מודיע על פתיחתו המחודשת החל מה- 18.06.20. זהו המלון היוקרתי (דירוג חמישה כוכבים פלוס) הראשון בירושלים המצהיר על פתיחה, כחודשיים לאחר שנאלץ לסגור את שעריו, כשבמקביל לכך ישובו לפעילות מלאה גם הבריכה, חדר הכושר, טיפולי הספא, הלאונג', המסעדה החלבית ומסעדת הבשרים 02 השוכנת בקומת הכניסה של המלון, במטרה לייצר לאורחים חווית שהיה מהנה ומפנקת במסגרת השגרה החדשה.

רוני טימסיט – מנכ"ל המלון, מספר שבענבל חשים בהתעוררות שמצדיקה את פתיחת המלון, מכיוון שיש ביקוש לתיירות פנים בסופי שבוע ולאירועים קטנים ואלגנטיים, המותאמים לרוח התקופה, ובמלון הם מלאי ציפייה לשוב ולארח. לדבריו: "נקטנו שורה של פעולות משמעותיות כדי שאורחינו ירגישו בטוחים, ולאפשר להם להתמקד בהנאה מהחדרים ומהפעילויות שאנחנו מציעים במתקני המלון, כדוגמת הבריכה וחדר הכושר". לשם כך, עמלים בענבל על גיבוש סטנדרט ניקיון והיגיינה מחמירים, על כללי שמירה על ריחוק חברתי, תוך שימוש בשטחים הציבוריים הנרחבים שבמלון, וכן העמדה של חומרי חיטוי ומסיכות לרשת האורחים. להשלמת המעטפת, גם יצרו תמחור הנמוך בעשרות אחוזים ביחס לרמת המוצר המקובלת במלון חמישה כוכבים פלוס.

מלון ענבל בירושלים מודיע על פתיחתו המחודשת לקהל. צילום אסף פינצ'וק

אודות מלון ענבל: מלון ענבל הוא חלק בלתי נפרד מההיסטוריה הירושלמית. במסדרונותיו וחדריו  הסתובבו והתארחו במשך השנים מנהיגים, אנשי רוח, וידוענים מכל העולם, ומשובצים בו שלל רגעים בלתי נשכחים. המלון תוכנן בראשיתו לפני 40 שנה על ידי האדריכל וחתן פרס ישראל, יעקב רכטר, בהשראת האדריכלות הביזנטית, המעניקה למבנה צורה של מעין מצודה. לאחרונה הוא זכה למתיחת פנים מקיפה עליה הופקד מיכאל אזולאי, שביקש בעבודתו לשמור על חזותו הקלאסית של המלון ולהכניס לתוכו את הצבעוניות, טקסטורות וסמלים, המאפיינים את נופה של ירושלים באופן מודרני.

מסעדת 02, הממוקמת בקומת הכניסה של המלון, מציעה מטבח ירושלמי עדכני, השואב את השראתו משווקיה וההיסטוריה הקולינארית של העיר. ב-02 מייצרים חיבור בין אוכל ירושלמי אמיתי, כזה המייצר נוסטלגיה ואסוציאציות ביתיות ועדתיות, לביצוע והגשה עכשוויים.

טווחי מחיר לאירוח ללילה: לתאריכים מה- 18.6.2020 עד ה- 30.7.2020 – החל מ-950 ₪ ללינה וארוחת בוקר, והחל מ-1350 ₪ לחצי פנסיון (בוקר וארוחת ערב במסעדת 02); לתאריכים 31.7.2020 עד ה- 31.8.2020 – החל מ-1300 ₪ ללינה וארוחת בוקר, והחל מ-1650 לחצי פנסיון (בוקר וארוחת ערב במסעדת 02).

פארק גן הפעמון, רחוב ז'בוטינסקי 3 ירושלים

02-6756666

hotel@inbalhotel.com

Exit mobile version