Site icon IAS

יש למה לצפות: קבוצת מלונות בראון רוכשת 24 מלונות חדשים ביוון

האריס תיאוהאריס, שר התיירות היווני, במיפגש מקוון במלון לייטהאוס בת"א, של רשת בראון. צילום שוש להב

"אנו מחכים לכם ביוון", אומר בחיוך ובעברית צחה, האריס תיאוהאריס – שר התיירות היווני, במיפגש מקוון שהתקיים היום (ב') עם התקשורת הישראלית, במלון לייטהאוס בת"א של רשת בראון. זה לא שהשר החביב שולט בשפתנו, אבל היה לו מספיק חשוב להשמיע קריאה זו בעברית, מפני שהתיירות מישראל חשובה לכלכלת יוון (וגם ליחסי הידידות בין שתי המדינות). מי שיזם וארגן את המיפגש, היתה רשת מלונות בראון הישראלית, שבישרה לנו על התרחבותה ליוון ורכישת 24 מלונות באתונה, סלוניקי וברזורטים נוספים. לקראת פתיחת עונת התיירות, בראון משיקה 6 בתי מלון חדשים באתונה וריזורט משפחות על חוף ים בתולי בקורינתיה, מהגדולים והיוקרתיים מסוגו ביוון, המעניק עושר חוויתי, אטרקציות ובילוי למשפחות, צעירים וילדים. אז עם אוכל יווני טעים ונגינת בוזוקי מרקידה – הרגשנו כבר לגמרי ביוון.

האריס תיאוהאריס, שר התיירות היווני מעריך כי כבר בקיץ הקרוב כלל היעדים ביוון יפתחו לתיירים הישראלים, וצופה הכפלה בהיקפם שיגיע ל-25% מכלל התיירים ביוון. השר קורא לתיירים הישראליים להגיע ליוון וליהנות מהחוויות הרבות שיש למדינתו להציע בתרבות, בקולינריה, בחיי הלילה, באטרקציות, אתרי מורשת והשווקים המקומיים התוססים. לדבריו: "יוון מחכה לכם התיירים הישראליים לאחר שנה של סגרים. יוון נפתחת וראשוני התיירים שיכנסו יהיו המחוסנים מישראל. ב-2019 היקף התיירות הישראלית ביוון עמד על 13.5% ואנו מאמינים כי השנה, לאור היקפי המחוסנים, הקירבה לישראל ואפשרויות הנופש המעולות – היקף התיירים הישראלים יכפיל את הכמות ל-25% מסך התיירים הנכנסים למדינה".

ליאון אביגד, מייסד ובעלי קבוצת מלונות בראון, נרגש במיפגש. צילום שוש להב

ליאון אביגד – מייסד ובעלי קבוצת מלונות בראון, מאד נרגש באירוע. הוא מספר שקבוצת מלונות בראון ממשיכה להתרחב בישראל ובחו"ל ובדרך להיות אחת מקבוצות המלונות הגדולות ביותר. לאחר מלונות בקרואטיה וקפריסין ומלון ראשון באתונה, משיקים בבראון 6 מלונות חדשים בבירה היוונית ועוד ריזורט רחב ידיים עם חוף פרטי ומגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה, במרחק שעת נסיעה מאתונה. לדבריו: "קבוצת מלונות הבוטיק התל אביבית בראון, מסמנת את יוון כיעד ההשקעה הבא של הקבוצה, עם הקמה של 24 בתי מלון ורזורטים ברחבי יוון, האיים וקפריסין בשנים הקרובות, בעלות כוללת של מאות מיליוני שקלים. לקראת הקיץ הקרוב משיקה בראון 5 בתי מלון אורבניים בבירה אתונה וריזורט ראשון המתפרס על פני שטח של 100 דונם בחוף בתולי בקורינתיה, 45 דקות נסיעה מאתונה".

עוד מוסיף אביגד: "יוון תהיה השנה יעד תיירותי צומח מהמובילים בעולם. המלונות החדשים שלנו באתונה בצמוד לאקרופוליס, מספקים לתיירים חוויה המשלבת היסטוריה ומורשת, לצד חוויה קולינרית וחיי לילה תוססים במועדונים ובהופעות, שיספקו לתיירים מישראל ומהעולם חוויה בלתי נשכחת". קבוצת מלונות בראון ערוכה לקליטת התיירים עם מלונות אורבניים מעוצבים, המזוהים עם הקבוצה ומספקים את החוויה הייחודית גם בבירה היוונית. לצד מלונות אלו, בבראון משיקים ריזורט רחב ידיים עשיר באטרקציות, הכוללים: חוף פרטי, מרכזי ספורט ימי ופארקי מים, פעילות לכלל המשפחה, מסעדות, ברים, מתחמי טיפולים, חוות סוסים, בריכת גלים מקצועית, אזורי גלמפינג מפנקים ועוד.

הלובי במלון בראון אקרופול באתונה. צילום באדיבות רשת מלונות בראון

בין המלונות החדשים

קבוצת בראון המתמחה במלונות אורבניים המספקים לאורחים חווית אירוח ייחודית, הכוללת אירוח ושירות גבוהים, חוויות קולינריות לצד אווירה צעירה ותוססת של העיר והאזור. הקבוצה שהוקמה ב-2010 ומתמחה בייזום, הקמה והפעלה של מלונות לייפסטייל מעוצבים, משיקה ומתכננת מלונות ביוון:

BROWN BEACH CORINTHIA: הריזורט החדש והייחודי של קבוצת המלונות בראון ביוון, שיפתח בקיץ 2021 וממוקם בחוף ים בתולי בחבל קורינתיה, 45 דקות נסיעה מאתונה. זהו הריזורט מהגדולים והיוקרתיים מסוגו ביוון, המעניק עושר חוויתי ובילוי למשפחות, צעירים וילדים, והוא מעוצב ע"י Elastic Architects, אשר מתמחים בהקמת מלונות נופש אקסקלוסיביים ברחבי העולם. הריזורט הענק מציע חוף פרטי ארוך ובתולי, 277 חדרים וסוויטות מרווחות המתאימות כולם לאירוח משפחתי מפנק, 6 מסעדות, 3 ברים, רופטופ עם בריכת צ'ילאאוט למבוגרים בלבד, בריכת אינפיניטי ענקית על חוף הים, וכן מרכז בריאות הכולל ספא מעוצב, חדר כושר צופה לים, סאונות, חמאם וחדרי התרגעות. בצמוד למלון יוקם מתחם אטרקציות ענק לכל המשפחה. כן במקום מרכז ספורט ימי משוכלל.BROWN BEACH CORINTHIA יהיה פתוח לתיירים החל מחודש אוגוסט הקרוב ומחירי החופשה יחלו מ-300 יורו לזוג + 2 ילדים על בסיס לינה וארוחת בוקר.

BROWN ACROPOL: וינטג'י אשר נפתח להרצה בקיץ האחרון וצופה על האקרופוליס. המלון שנבנה ב-1960 עבר שיפוץ ושדרוג מלא הכולל את העיצוב הייחודי של קבוצת בראון. במלון 165 חדרים, בר ומסעדה גג פנורמיים, ספא ומתחם כנסים ואירועים עד 450 אנשים. מיקומו של המלון בקרבה לכיכר אומוניה (Omonia) העתיקה בקרבה לכיכר קוטציה (Kotzia), מוזיאון הארכיאולוגיה ולסיורים בשכונת אקסרכיה העשירה בגרפיטי. האזור שופע חנויות, מסעדות ובתי קפה.

DAVE RED – Son of a Brown: ממש כמו אחיו התל אביביים דייב גורדון, דייב לוינסקי ודייב דאונטאון, הדייב האתונאי האדום ממשיך את מסורת מלונות הבוטיק הצעירים בעיצוב שובב, נועז, אמנותי עם קריצה לעולמות ההיפסטרים של ברלין ולונדון. המלון מציע 87 חדרים במיקום מרכזי סמוך לכיכר אומוניה, מחירי באדג'ט, מרפסת שמש כיפית וקוקטיל בר גג מעוצב שיפעל אל תוך הלילה. בקומת הקרקע ייפתח בר ומועדון מבית Six D.O.G.S, מותג הברים ההיפסטרי הנחשב.

VILLA BROWN ERMOU: מלון בוטיק רומנטי ומלא סטייל פריזאי המציע 51 חדרים מעוצבים השוכן במדרחוב ציורי המקביל לרחוב Ermou המפורסם, המהווה את אזור הקניות הראשי של אתונה. במלון יפעלו מסעדת ביסטרו יוקרתית, ספא וחדר כושר מול הנוף. על גג המלון בריכה וקוקטייל-בר אל מול הנוף עוצר הנשימה של האקרופוליס המתנשא במרחק נגיעה.

 LIGHTHOUSE ATHENS ו- BROWN SPICES: בנוסף, עד יוני 2021 מתעתדת הקבוצה לפתוח גם את מלון מלון  LIGHTHOUSEואת BROWN SPICES, גם הם בלב אתונה ועוד למעלה מ-20 מלונות וריזורטים נוספים של הקבוצה, הנמצאים בשלבים שונים של הקמה ופיתוח. עם השלמתם תחזיק הקבוצה בכ-2,100 חדרים ברחבי יוון והאיים ובקפריסין.

להזמנות מלונות בראון באתונה אליהם ניתן להזמין חופשות עוד היום (בכפוף לתאריך פתיחת יוון לתיירות), באתר:

brownhotels.com/he     

או דרך מרכז ההזמנות 9646*

Exit mobile version