Site icon IAS

ישראל קנדה מלונות מגדילה את פעילותה באזור תל אביב

לובי מלון פורט אנד בלו. צילום: פורט אנד בלו

קבוצת ישראל קנדה מלונות ממשיכה להתרחב ומצרפת לשורותיה את מלון הבוטיק פורט אנד בלו הממוקם באזור הצפוני של רחוב הירקון סמוך לנמל תל אביב במרחק פסיעה מהים ומוקדי הבילוי שהעיר מציעה. הסכם ניהול המלון הוא ל- 15 שנה והיקף ההעסקה כ- 70 מיליון שקל. בעתיד החברה מתכננת להחליף את שם המלון שיהיה תחת המותג של הרשת  PLAY והוא יקרא PLAY הירקון.

המלון שופץ לפני ארבע שנים בסגנון ייחודי המאפיין את העיר תל אביב, ובו 77 חדרים מתוכם 50 סוויטות מפנקות עם נוף לים, חדרי המלון עוצבו בעיצוב אקלקטי בסגנון קלאסי ומודרני באווירה של נמל וכחול המשלב את מראה האותנטיות התל אביבית ומיקום המלון ליד חוף הים.  הלובי מעוצב במראה צעיר ובו פריטים מקוריים ומוטיבים מיוחדים מעולם הסקייט בורד, הגלישה והשייט.

ראובן אלקס מנכ"ל ושותף בישראל קנדה מלונות מסר: " אנו ממשיכים לחזק את המותג ישראל קנדה מלונות באמצעות רכישות נוספות של בתי מלון שבבעלות ובניהול הקבוצה במיקומים אסטרטגיים. כיום אנו מנהלים מעל 1,400 חדרים  בישראל שחלקם בבעלות מלאה וחלקם בהסכמי ניהול שונים. פורט אנד בלו הינו המלון השלישי שאנו פותחים בתל אביב והוא מצטרף למלון פליי תל אביב שנמצא בימים אלו בהרצה ושוכן בפרויקט מידטאון במיקום מרכזי עם נגישות לנתיבי תנועה ראשיים  ולמלון הסוויטות ווסט בתל אביב. ההשקעה שלנו במלון פורט אנד בלו מסמנת את ביסוס מעמדה של הקבוצה בעיר תל אביב ותיתן מענה לכלל הקהל שפוקד את העיר ".

לישראל קנדה מלונות בפריסה ארצית מכפר הנופש גונן בצפון, מלון גלי כנרת, מלון לייקהאוס כנרת הכולל את חמי טבריה , מלון PLAY ת"א,  ווסט ת"א, ווסט אשדוד, מלון דניאל ים המלח ומלון סוליי באילת.

Exit mobile version