Site icon IAS

ישראלים רשאים לבקר בקרואטיה החל מה-1 באפריל 2021

דוברובניק שבקרואטיה צילום Depositphotos

רפובליקת קרואטיה השוכנת לחוף הים האדריאטי מצטרפת לרשימה מכובדת של מדינות (קפריסין, יוון, סיישל, גיאורגיה, איסלנד, איחוד האמירויות ועוד), שפתחו שעריהן בפני ישראלים בנקודה בה רמת התחלואה של חולי קורונה באירופה במגמת עלייה.

אתר שגרירות קרואטיה בישראל פרסם ב-01 באפריל את הידיעה ואת התנאים הדרושים לביקור:

הביקור ברפובליקה של קרואטיה יכול להיות מהסיבות הבאות: תיירים הנדרשים להציג אישור הזמנה ללינה במלון או בכל מקום אחר המורשה ללינת תיירים. בעלי בתים או ספינות העוגנות ברישיון במדינה. אזרחים ישראלים שקיבלו אישור לבקשתם להתגורר בקרואטיה ו/או ללמוד ולעבוד.

המבקרים נדרשים להציג ומומלץ לבצע בקשה באתר האינטרנט (לחצו כאן) כדי לקצר את זמן ההמתנה בביקורת הגבולות :

*תוצאה שלילית לבדיקת PCR (אף וגרון) שאינה עולה על 48 שעות מרגע נטילתה או בדיקת אנטיגן מהירה שגם היא אינה עולה על 48 שעות מרגע הבדיקה (במקרה הזה אם השהייה בקרואטיה למעלה מ-10 ימים יש לחזור על הבדיקה תוך 10 ימים). בדיקה מעל 48 שעות מחייבת בידוד

*תעודת מחוסן שתוקפו למעלה מ-14 יום מהחיסון השני.

* מחלים מקורונה בהצגת תוצאה חיובית לבדיקת קורונה (PCR או אנטיגן מהיר), שלא עולה על יותר מ-180 יום מההגעה ולא פחות מ-11 ימים מקבלת התוצאה.

בנוסף, נכתב באתר כי התנאים עלולים להשתנות תוך זמן קצר מאוד בהתאם למצב האפידמיולוגי, לכן מומלץ למבקרים לעקוב אחר דף האינטרנט של משרד הפנים הקרואטי: https://mup.gov.hr/uzg-covid/english/286212.

Exit mobile version