Site icon IAS

ישראייר תאפשר שינוי מועד הטיסה באמצעות האינטרנט

מטוס השלום של ישראייר. צילום סיוון פרג'

חברת ישראייר הודיעה היום כי מעתה ניתן יהיה לבצע למי שחפץ בשינוי מועד הטיסה באמצעות אתר האינטרנט. בשלב הראשון השירות יהיה זמין בטיסות הפנים ארציות ובשלב השני השירות יהיה זמין בטיסות הבינלאומיות, העלות עבור השינוי 30 שקלים לכרטיס. בכך הופכת ישראייר לחברה הישראלית הראשונה המציעה שירות זה ללקוחותיה.

לקוחות החברה שירצו לבצע שינוי במועד את בשעות הטיסה יוכלו מעכשיו לבצע זאת באופן עצמאי באזור האישי באתר החברה

. www.israir.co.il /   Myisrair

עד כה האפשרות שעמדה בפני הלקוחות שרצו לבצע שינוי הייתה באמצעות שליחת מייל או ביטול כרטיס טיסה ורכישת כרטיס חדש.

בשירות החדש ניתן לבצע שינוי עד 5 שעות לפני מועד הטיסה . השינוי יהיה כרוך בתשלום של 30 שקלים דמי שינוי ובמידה ובמועד השינוי המחיר המוצג במערכת יהיה גבוה מהמחיר בו נקנה הכרטיס יתווסף ההפרש בין סכום הכרטיס שנקנה לזה הקיים במערכת. לא יינתן החזר במידה וסכום הכרטיס במערכת יהיה נמוך יותר מזה שנקנה. בכל מקרה לא יתאפשר לבצע שינוי במידה וכבר בוצע צ'ק אין.

שירות זה מצטרף לשורת פיתוחים אשר בוצעו לאחרונה באתר בכל הקשור לטיסות פנים ארציות וביניהם היכולת לצפות בהזמנות ולבטלן, רכישת הושבה מראש כולל מושב מועדף וביצוע צק אין אינטרנטי לפני הטיסה.

לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה "חברת ישראייר אשר פעלה לאורך כל תקופת המשבר בטיסות חילוץ, מטען, הבאת עולים ושימרה את הנתיב בין אילת למרכז, תמשיך להוביל , ליצור ולחדש. צעד זה מהווה קפיצת דרך משמעותית במענה הניתן ללקוחותינו. כלי חדש זה נותן ללקוח לנהל באופן עצמאי בכל עת תוך שניות בודדות את האפשרות לבצע שינויים ומתאים במיוחד עבור תושבי העיר אילת אשר טסים אתנו באופן תדיר ומבצעים שינויים רבים ".

לדברי גבי שגיא סמנכ"ל  מערכות המידע "אנו נרגשים להשיק שירות ייחודי זה אשר מצטרף לרשימה ארוכה של שירותים ושיפורים אשר עבדנו עליהם לאחרונה, לאור הצרכים שעולים מקהל לקוחותינו.  בקרוב נוכל להציע שירות זה גם לטסים בטיסותינו לחו"ל."

Exit mobile version