Site icon IAS

ישראייר מודיעה על מבצע יום העצמאות לכל יעדי החברה

מטוס ישראייר בנתב"ג. צילום עוזי בכר

ישראייר מודיעה על מבצע הנחות למשך 73 שעות לרגל יום העצמאות, בו ניתן יהיה לממש קוד קופון המקנה הנחה של 73 דולר למזמינים באתר החברה בלבד. המבצע לכלל חודשי השנה כולל שבועות וחודשי הקיץ. המבצע יחל היום יום שני ה- 12.4

במסגרת המבצע לקוחות אשר יבצעו הזמנה לחבילה מעל ל- 599 דולר (לסך ההזמנה לא לנוסע) ייהנו מהנחה של 73 דולר להזמנה. כמו כן לקוחות אשר יזמינו טיסות בלבד מעל ל- 429 דולר (לסך ההזמנה ולא לנוסע) ייהנו אף הם מהנחה של 73 דולר לכלל ההזמנה.

במקביל הודיעה החברה על הרחבת קווי הטיסות שלה ופותחת טיסות חדשות למונטנגרו, אלבניה, באקו ובלגרד. מדינות אלו מצטרפות ליעדים שמקבלים ישראלים ללא חובת בידוד (בכפוף לבדיקת קורונה או תעודת מתחסן). בסה"כ נכון לרגע זה ישראייר כבר פתחה למכירה טיסות וחבילות ל- 22 יעדים שונים אשר מקבלים ישראלים ללא חובת בידוד.

לדברי גיל סתיו סמנכ"ל שיווק ומכירות של ישראייר: "אנו רואים יותר ויותר יעדים אשר נפתחים לתייר הישראלי והביקוש לחופשה בחו"ל רק הולך וגדל. השילוב של רמת מחירים נמוכה הן של הטיסות והן של בתי המלון בחו"ל יחד עם העלייה בכמות הישראלים המחוסנים והמחלימים, מעלה את הביקוש ואת כמות ההזמנות גם חודש הקרוב וגם לחודשי הקיץ".

 

Exit mobile version