Site icon IAS

יריד התיירות Arabian Travel Market ייפתח ב-01 במאי 2023

יריד התיירות הבינלאומי ATM 2023 בדובאי ערוך לפתיחתו. צילום יח"צ

יריד התיירות Arabian Travel Market (ATM) 2023 המתקיים בדובאי, ערוך לקבל את פני קהילת הנסיעות, התיירות והאירוח העולמית לאיחוד האמירויות, מיום שני ה- 1 ועד יום חמישי ה- 4 במאי. היריד מתקיים זו הפעם ה-30 ויארח למעלה מ-2,000 מציגים, מכ-150 מדינות ו-34,000 משתתפים צפויים לבקר בו. ATM 2023 ירשום השנה עלייה של 27% בשיעור המציגים, עם צמיחה בכל התחומים. אזור המזרח התיכון ירשום ייצוג גדול ב-24% מאשר ב-2022, אירופה ב-17%, אסיה ב-15% ואפריקה ב-8.5%. גם מגזרי ה-Travel Tech והמלונאות ירשמו צמיחה ניכרת משנה לשנה, והתרחבו ב-62% וב-37.5%, בהתאמה.

ביריד ATM 2022 השתתפה ישראל לראשונה, הודות לחתימה על הסכמי אברהם, ולאור הביקוש הרב מצד גופי תיירות ישראליים, וביניהם עמותות תיירות, מלונות וסוכנים, הציב משרד התיירות ביתן בגודל של מאות מ"ר בו 17 חברות ישראליות. ביריד נערכו פגישות עם בכירים בתעשיית התיירות של איחוד האמירויות, ובעיקר עם סיטונאים וסוכנים מהגדולים והמוכרים ביותר, במטרה לחשוף בפניהם את ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי לתושבי המקום.

הביתן הישראלי ביריד התעופה והתיירות של דובאי ATM 2022. צילום משרד התיירות

היריד יתקיים במרכז הסחר העולמי של דובאי (DWTC) בשיתוף עם מחלקת הכלכלה והתיירות של איחוד האמירויות (DET) ויתמקד השנה בעיקר בנושא 'נטו אפס פליטות גזי חממה'. ביריד ATM 2023 יופיע פורום שבו המשתתפים יוכלו ליצור קשרים חדשים, לחלוק ידע ולהציג חידושים עם פוטנציאל לזרז את המסע של מגזר הנסיעות העולמי לקראת אפס פליטות פחמן. מפגשי הכנס יתקיימו בשיתוף עם איגוד נסיעות העסקים הגלובלי GBTA ויריד תיירות היוקרה הבינלאומי ILTM.

הוד מעלתו, עיסאם קזים (Issam Kazim), מנכ"ל, תאגיד דובאי לשיווק תיירות ומסחר, אמר: "זה אכן ראוי שהנושא המרכזי השנה יתמקד בקיימות כדי לבנות עתיד טוב יותר לתיירות. עבורנו, הנושא הזה מקבל משמעות גדולה עוד יותר שכן 2023 היא שנת הקיימות של איחוד האמירויות ודובאי תארח את COP28, ועידת האו"ם לשינוי האקלים. דובאי עשתה צעדים משמעותיים בתחום זה, עם אסטרטגיות להפחתת טביעת הרגל הפחמנית וליצירת תעשיית תיירות מודעת יותר לסביבה, בהתאם לשאיפה של המנהיגות בעלת החזון שלנו להפוך את דובאי לעיר הטובה בעולם לבקר בה, לחיות ולעבוד בה. כשהמומנטום ממשיך להאיץ במגזרי התיירות וה-MICE העולמיים".

לפרטים נוספים:

להרשמה לחצו כאן

לעדכוני חדשות לחצו כאן

אם אתם מתכננים להשתתף ב-ATM 2023, אנא אל תהססו לפרסם באמצעות #ATMDubai .

Exit mobile version